امام جمعه شادگان: حزب‌الله لبنان اسرائیل را به شکست کشاند

امام جمعه شادگان گفت: حزب‌الله لبنان اسرائیل را در منطقه به شکست کشاند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) برگزار شد با اشاره به فرارسیدن ۱۲ بهمن سالروز بازگشت حضرت امام به میهن گفت: ۱۲ بهمن روز بیعت میلیونی ملت ایران با رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود این روز یاس دشمنان را موجب شد و زیربنای حکومت اسلامی را پایه‌ریزی کرد.

وی افزود: در ۱۲ بهمن ۵۷ پرشکوه‌ترین استقبال تاریخ جلوه‌گر شد، این روز یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ معاصر ایران است و شور و شوق مردم در آن وصف‌ناپذیر بود.

امام جمعه شادگان تصریح کرد: ایام‌الله دهه‌فجر فرصت مناسبی برای حضور مسئولان در کنار مردم و همچنین شنیدن مشکلات و دغدغه‌های آن‌هاست که امیدواریم با این حضور در بین مردم در رفع مشکلات و معضلات آنان اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان شادگان، همکاری همه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی ضرورت است.

شرفی در پایان با تبریک پیروزی حزب‌الله لبنان گفت: حزب‌الله لبنان با کمترین امکانات در برابر ارتش تا دندان مسلح رژیم غاصب اسرائیل به پیروزی رسید و اسرائیل را در منطقه به شکست کشاند.

https://hoorkhabar.ir/562790کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.