واعظی در اهواز : نیازمند این هستیم که صدای انقلاب اسلامی به دنیا منتقل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امید نظام، مقام معظم رهبری، امام خمینی (ره) و دولت بر این است که راه سی و شش سال گذشته توسط جوانان ادامه یابد و باید صدای انقلاب اسلامی توسط علما به دنیا منتقل شود.

محمود واعظی در آئین آغاز پخش شبکه جهانی اهواز روی ماهواره عرب‌ست که امروز پنج‌شنبه ۹ بهمن در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با بیان اینکه اقدام تبلیغ معارف اسلامی در استان خوزستان بسیار مطلوب است، گفت: راه‌اندازی چنین شبکه‌ای مقدمات فنی و جانبی بسیاری را دربر دارد و در نتیجه این اقدام بسیار فوق‌العاده است.

وی گفت: امید دارم که این شبکه نیز مایه خیر و برکت برای مردم و اسلام شود.

واعظی با تأکید بر این که کار در شرایطی که فضای مجازی مورد استفاده همه گروه‌ها، اندیشه‌های سیاسی، صحیح و ناصحیح قرار گرفته فعالیت مجموعه‌ای با عنوان دانشگاه امیرالمؤمنین برکتی برای استان و منطقه محسوب می‌شود، گفت: بر این اساس از آن چه که جهت موفق‌تر شدن این شبکه از نظر فنی نیاز باشد انجام می‌دهیم. در گذشته نیز برخی مشکلات فیبر نوری برای این شبکه به وجود آمد که با جدیت برطرف شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان کرد: دنیای امروز از نظر تبلیغات با گذشته بسیار متفاوت است. افرادی که بتوانند از فضای مجازی بهره‌گیری لازم را داشته و سریع‌تر اندیشه‌های خود را منتقل کنند موفق‌تر هستند. فضای مجازی متعلق به هیچ گروهی نیست و آن که ابتکار عمل دارد می‌تواند در این فضا فعالیت کند.

وی برای در اختیار قرار دادن همه امکانات فنی جهت فعالیت هر چه بیشتر این شبکه اطمینان خاطر داد و یادآوری کرد: در چنین روزهایی بود که انقلاب اسلامی منبعث از اسلام ناب توسط امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد. ما نیازمند این هستیم که صدای انقلاب اسلامی به دنیا منتقل شود و این رسالت علما است که البته در حال حاضر انقلاب خواهان بسیاری در دنیا دارد.

واعظی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی گفت: ظرف مدتی کوتاه این نامه به همه دنیا منتقل شد و بسیاری از شخصیت‌های سیاسی، دولتی، دانشگاهی، فرهیخته و مذهبی پیرامون آن اظهار نظر کرده و این با استفاه از ابزار فضای مجازی ممکن شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: این ابزار نوین باید میان اقدامات تبلیغاتی جدی تلقی شود.

https://hoorkhabar.ir/562773کپی شد!
91
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.