شهردار: رضایت حداکثری مهمانان نوروزی اهواز جلب شود

شهردار اهواز در جلسه ستاد نوروزی بر کسب حداکثری رضایت مهمانان نوروزی تاکید کرد.

سیدخلف موسوی در آغاز این نشست با تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: طبق نظرسنجی و ارزیابی‌های صورت گرفته در نوروز گذشته، شهروندان و میهمانان نوروزی از عملکرد شهرداری اهواز راضی بودند و مردم تغییرات صورت گرفته در شهر را به وضوح دیدند ولی اگر قرار باشد چهره شهر اهواز مانند سال گذشته باشد، مردم تفاوتی احساس نمی‌کنند و دیدگاه مثبتی نیز نخواهند داشت. بنابراین لازم است مسئولان مربوط از اکنون شروع به کار کرده و طرح‌های خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی اعلام نمایند.

وی ادامه داد: در ایام نوروز دو قشر مصرف‌کننده خدمات وجود دارد؛ یکی مهمانانی که در قالب کاروان‌های راهیان نور به خوزستان سفر می‌کنند و دیگری هموطنانی هستند که از سراسر کشور می‌آیند و قصد دارند در اهواز بمانند و در شهر به گردش و تفریح بپردازند.

شهردار اهواز تصریح کرد: برای استقبال از میهمانان نوروزی باید بر روی مناطق تفریحی مانند ساحل کارون، بازارهای شب، اماکن زیارتی و تاریخی، رستوران‌های شهر و اقامتگاه‌هایی مانند مسافرخانه‌ها و هتل‌ها متمرکز شد، زیرا اگر بخواهیم خاطره خوبی از شهر اهواز در اذهان مسافران به جا بماند باید بر روی این مکان‌ها کار اساسی صورت گیرد.

وی گفت: در زمینه پاکیزگی مکان‌های عمومی مانند پایانه‌ها، فرودگاه، ایستگاه راه آهن، سرویس‌های بهداشتی و تامین روشنایی شهر نیز همکاری لازم صورت گیرد.

موسوی افزود: هدف و اولویت نخست ما کسب حداکثری رضایت مهمانان نوروزی و رضایتمندی مردم است و باید تلاش کنیم افرادی که به اهواز سفر می‌کنند، راضی به خانه‌هایشان برگردند.

 شهردار اهواز، مقوله گردشگری و توریسم را در توسعه اقتصادی شهرها با اهمیت خواند و اظهار کرد: طبق تاکید حضرت آیت‌الله جزایری باید زیبایی اهواز را ببینید و در عید نوروز هم فرصت خیلی خوبی است تا این زیبایی‌ها را به مردم نشان دهید. باید هیچ گونه چاله‌ای در شهر وجود نداشته باشد و اکیپ آسفالت جهت ترمیم و آسفالت  خیابان‌های شهر فعال باشد.

https://hoorkhabar.ir/562650کپی شد!
113
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.