درخواست پادشاه عربستان از اوباما درباره ایران

یک منبع آگاه آمریکایی گفت که پادشاه جدید عربستان سعودی از اوباما خواسته است مانع از آنچه که او “دست یابی ایران به بمب اتمی ” توصیف می کند شود.

عصر ایران: یک منبع آگاه آمریکایی گفت که پادشاه جدید عربستان سعودی از اوباما خواسته است مانع از آنچه که او “دست یابی ایران به بمب اتمی ” توصیف می کند شود.

رویترز گزارش داد؛ یک مقام آمریکایی به خبرنگاران حاضر در هواپیمای حامل رئیس جمهور آمریکا گفت: پادشاه جدید عربستان سعودی به باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت که نباید به تهران اجازه ساخت بمب اتمی داده شود.

این مقام آمریکایی که رسانه ها نامش را اعلام نکرده اند اضافه کرد: ملک سلمان پادشاه جدید عربستان سعودی مخالفتی با مذاکرات ۱+۵ با ایران نداشته است.

اوباما روز سه شنبه در راس هیات عالی رتبه ای متشکل از ۳۰ مقام ارشد فعلی و سابق آمریکا برای تسلیت درگذشت مرگ ملک عبدالله پادشاه عربستان سعودی به ریاض رفت و با ملک سلمان پادشاه جدید این کشور گفتگو کرد.

https://hoorkhabar.ir/562592کپی شد!
210
۱
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

  • محمد958 مورچه چیه کله پاچش چی باشه ماشاالله کشور ما توان زیادی دارد میتواند همزمان تمام کشورهای حوزه خلیج فارس را طی یک روز نابود کنه عربستان غلط زیادی میکنه وهابی آشغال
منتشر شده۱