امام جمعه شادگان: مردم ایران هرگز شرارت‌های آمریکا را از یاد نمی‌برند

امام جمعه شادگان گفت: مردم ایران هرگز شرارت‌ها و توطئه‌های آمریکای جنایتکار را از یاد نمی‌برند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با محکوم کردن انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام توسط نشریه شارلی ابدو فرانسه اظهار داشت: این اقدام که از سوی این نشریه فرانسوی انجام گرفت یک عمل ضد دینی و باعث نفرت و خشم مسلمانان در سراسر جهان شد.

وی با بیان اینکه اساس نظام جمهوری و حکومت و دیپلماسی کشورمان بر مبنای دین اسلام است، افزود: وقتی اهانتی به اساس نظام و حکومت کشورمان صورت گرفته، باید برخورد مناسبی با این امر صورت بگیرد.

امام جمعه تصریح کرد: تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای کشورمان باید پاسخ بدهند که در هنگام اهانت شرم‌آور به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) حضور آن تیم هسته‌ای در پاریس چه معنایی داشته و باید میز مذاکره را ترک و یا به جلسه بعد موکول‌ می‌کردند.

این مسئول ادامه داد: بنابراین انتظار می‌رفت تا وزیر امور خارجه زودتر از واکنش مردم و نظام وارد عمل شده و جواب محکمی به آنها بدهد تا از حقوق ملت ایران دفاع کند.

شرفی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شادگان با اشاره به چهارم بهمن ۱۳۵۷ سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد تهران با دستور بختیار گفت: مردم ایران، دخالت‌های آمریکا در اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد برای جلوگیری از ورود امام (ره) و حمایت منافقان در شرارت را از یاد نمی‌برند.

وی افزود: رژیم شاهنشاهی با هدف جلوگیری از ورود امام (ره) این اقدام را انجام داد و سفر بنیانگذار کبیر انقلاب به ایران را تا ۱۲ بهمن به تاخیر انداخت.

امام جمعه شادگان به حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل اشاره کرد و گفت: حماسه آمل یک اثر تاریخی و ماندگار است و این حماسه ارزنده همانند دیگر ایام‌الله انقلاب اسلامی با پیروی از پیام ارزنده حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شکل گرفت.

این مسئول در پایان متذکر شد: مردم آمل در این روز حماسی با تقدیم ۴۰ شهید به انقلاب اسلامی نشان دادند که در راه تثبیت آرمان‌های والای آن ثابت‌قدم و پیشگام هستند.

https://hoorkhabar.ir/562141کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.