امام جمعه شهر چمران: مقابله با صهیونیسم به‌زودی به قلب اروپا کشیده می‌شود

امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: به‌زودی مقابله با رژیم صهیونیستی به قلب اروپا کشیده خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اظهار کرد: نگارش این نامه نشان داد که مقام عظمای ولایت دلسوز جوانان اروپا و آمریکای شمالی هستند.

وی تأکید کرد: به برکت همین نامه به زودی بانگ اشهد «أن لا اله الا الله و اشهد أن محمداً رسول الله» در سراسر اروپا و آمریکای شمالی طنین‌انداز خواهد شد.

خطیب جمعه شهر چمران با بیان اینکه به زودی همگان برکات این نامه را خواهند دید، ادامه داد: طولی نخواهد کشید که دین مبین اسلام به دین رسمی کشورهای اروپایی همچون فرانسه خواهد شد.

*ایران در حال صدور انقلاب اسلامی به سراسر دنیا است

هاشمی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران به شهادت سردار شهید محمدعلی اله‌دادی توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی نشان داد که برای دفاع از خط آزادی و مقاومت حد و مرز نمی‌شناسد.

وی افزود: شهادت سردار رشید محمدعلی اله‌دادی وحدت مسلمانان در برابر رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و بدون شک این حادثه هزینه بسیار سنگینی برای اسرائیل جنایتکار خواهد داشت.

*مقابله با صهیونیسم به قلب اروپا کشیده خواهد شد

امام جمعه شهر چمران با بیان اینکه به زودی رژیم صهیونیستی ضربه سنگینی از خط مقاومت می‌خورد، تصریح کرد: امروز رژیم جنایتکار اسرائیل به خوبی می‌داند که مقابله با این غده سرطانی به قلب اروپا کشیده خواهد شد.

هاشمی متذکر شد:  امروز آمریکا نیز دیگر از دست اسرائیل خسته شده و دیگر تاب و تحمل پرداخت این همه هزینه برای دفاع از این رژیم را ندارد.

وی تأکید کرد: عمر رژیم صهیونیستی به پایان رسیده و به زودی این غده سرطانی نابود و دنیا از شر شرارت‌ و جنایت‌های این غاصبان سفاک راحت خواهد شد.

*تصویب طرح پرداخت سهم آلایندگی‌ها قابل تقدیر است

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه به تصویب طرح الزام مناطق آزاد و ویژه به پرداخت عوارض آلایندگی اشاره کرد و گفت: تصویب این طرح جای تقدیر و تشکر فراوانی از نمایندگان مجلس به ویژه نماینده مردم ماهشهر دارد.

هاشمی عنوان کرد: از حدود سه تا چهار سال پیش شرکت‌های پتروشیمی با وجود این همه آلایندگی برای تشویق به سرمایه‌گذاری از پرداخت عوارض معاف شده بودند.

وی متذکر شد: هرچند وجود شرکت‌های پتروشیمی و فعالیت‌ آنها مزایایی دارد اما در کنار آن نیز اثرات مخرب زیست محیطی نیز وجود دارد که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

امام جمعه شهر چمران در پایان اظهار کرد: به تازگی با همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح الزام مناطق آزاد و ویژه به پرداخت یک درصد عوارض آلایندگی مصوب شد و با اجرای این قانون دست شهرداری‌های منطقه برای توسعه پارک‌ها و فضای سبز باز خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/562126کپی شد!
67
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.