رعایایی: خاکسترپاشان ابله دیروز به تصویرسازان متملق امروز تبدیل شده ​اند

سرپرست دانشگاه شهید​چمران اهواز در پیامی اهانت نشریه شارلی ابدو را به ساحت نورانی و مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کرد.

متن کامل پیام دکتر محمد رعایایی ​اردکانی به شرح زیر است:

“خورشید که باشی از سیاهی ابرها دلتنگ نخواهی شد که رحمت خورشید، همواره هست و آیینه مهربانی​اش از سنگ زشتی​ها خراش بر نخواهد داشت. حکایت، حکایت رسول اکرم – رحمه​العالمین – است و سنگی که نابخردی و بغض به آیینه​اش روانه شده ست. دانستن او و ارجمندی​اش، ​دانستن همه زیبایی​ها عرض و فرش است که در کلام روحانی​اش در گوش جهان زمزمه شده است. به رسم او و به سنت رحمانی​اش برای بیماردلان هتاکی که تمثال تابناکش را اسباب بی​آبرویی خویش قرار داده​اند آرزوی شفای عاجل می​نماییم و با همه جان ودل تلاش خواهیم کرد که سیره​ی رحمانی او که جهان تشنه چشمه​سار معرفتش می​باشد را به نمایش بگذاریم.

خاکسترپاشان ابله دیروز به تصویرسازان متملق امروز تبدیل شده ​اند اما فرجام کار جز شرمساری و ندامت نخواهد بود که خدا او را عزیز آفریده است و بر او قسم خورده است. به نام مبارکش صلوات می​فرستم و بااحترام به همه ادیان الهی، حماقت بی​بدیل جسارت​کنندگان را نکوهش می​نماییم که خداوند آزاردهندگان او را بیم داده است.”

https://hoorkhabar.ir/561989کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.