وزارت ورزش و جوانان: گروهی از مسئولان ورزش به دلیل فساد بازداشت شدند

وزارت ورزش محمود گودرزی آغاز عملی مبارزه با فساد در ورزش را استارت زد. حراست وزارت ورزش محمود گودرزی که مسئولیت آن را حسنی خو بر عهده دارد ، بعد از بررسی پرونده های مختلف در ورزش کشور حالا استارت مبارزه با فساد را زده است. مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در اطلاعیه‌ای از دستگیری و بازداشت تعدادی از افراد متخلف و دارای مسئولیت در حوزه ورزش خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:« در جهت سالم سازی محیط ورزش تعدادی از متخلفان این حوزه بازداشت شدند. دستگیری و بازداشت این افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند، هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی انجام شده است.این اقدام برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر وامید برای سالم سازی و مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری کشور و با پیگیری مجدانه و موکد وزیر ورزش و جوانان صورت گرفته است.»
اگرچه مسئول وزارت ورزش ششم دی ماه گذشته گفته بود حتی یک برگدرباره اثبات وجود فساد در فوتبال نداریم ، اما از زمان اعلام این بیانیه شایعات زیادی درباره ربط داشتن بازداشتی ها با فوتبال در رسانه ها پیچیده است هرچند وزارت ورزش اعلام کرده به جای گمانه زنی ها ، رسانه ها به انتظار بنشینند چون بزودی اطلاعات دقیق تری درباره این طرح مبارزه با فساد منتشر می شود.

https://hoorkhabar.ir/561687کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.