امام جمعه موقت اهواز: غرب اقدامات نشریه شارلی‌ابدو را آزاداندیشی می‌داند

امام جمعه موقت اهواز گفت: کشورهای غربی اقدامات این نشریه را آزاداندیشی عنوان می‌کنند و این در حالی است که اگر شخصی در خصوص هولوکاست مطلب یا یادداشتی بنویسد با اشد مجازات با آن برخورد می‌کنند.

حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌زاده در آیین وحدت‌بخش نماز جمعه این هفته اهواز، با بیان اینکه ناهنجاری‌های به‌وجود آمده در جامعه و فراهم کردن فرصت برای دشمنان نظام نتیجه فتنه ۸۸ بود، اظهار کرد: برخی‌ها در داخل کشور به‌طور مغرضانه یا بر اثر دلسوزی، آلت دست دشمنان نظام شدند و می‌خواهند مسئله فتنه را کمرنگ کنند که از همین تریبون به آنها تذکر و هشدار می‌دهم.

وی به نطق اخیر یکی از نمایندگان مجلس در خصوص فتنه و مطرح کردن حصر خانگی مسببان اصلی این حادثه اشاره کرد و گفت: این حرکت زشت و ناپسندی است و اگر قرار باشد هر کسی در انتخابات شرکت کند و رای نیاورد بگوید تقلب شده و نظام را تهدید کند که مردم را در صحنه بکشاند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه کشور ما براساس دمکراسی اسلامی اداره می‌شود و تابع امر ولایت فقیه است، تصریح کرد: در کشور ما چهار انتخابات در سال برگزار می‌شود که همگی بر اساس قانون اساسی است و شورای عالی امنیت ملی، شورای نگهبان، ولی فقیه مطابق شرع مقدس بر آن نظارت کامل دارد.

حسن‌زاده با بیان اینکه در اوضاع حساس منطقه نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، تاکید کرد: مسئله فتنه مسئله‌ای نیست که انکار شود و یک قانون‌شکنی آشکار و بی‌سابقه بود.

این استاد حوزه و دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از رئیس جمهور، وزیر نیرو، مسئولان استانی و کشوری مبنی بر توقف انتقال آب کارون به زاینده‌رود اصفهان، تصریح کرد: با انتقال آب کارون نیاز کشاورزی خوزستان و اجرای طرح مقام معظم رهبری اجرایی نخواهد شد و امیدوارم مسئولان کشور بر عهد خود پایدار باشند.

حسن‌زاده با اشاره به ظرفیت بالای کشاورزی در خوزستان، عنوان کرد: استان خوزستان مشکلات بسیاری دارد که بیکاری در راس آنها قرار دارد و مسئولان باید برای این مهم چاره‌اندیشی کنند. این روحانی به اجلاس جامعه مدرسین حوزه قم اشاره کرد و گفت: این حوزه خدمات ارزشمندی داشته که اعلام مرجعیت امام یکی از خدمات بود.

امام جمعه موقت اهواز همچنین با محکوم کردن توهین آشکار نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام و حمایت علنی رئیس جمهور و نخست‌وزیر کشورهای فرانسه و امریکا گفت: کشورهای غربی اقدامات این نشریه را آزاداندیشی عنوان می‌کنند و این در حالی است که اگر شخصی در خصوص هولوکاست مطلب یا یادداشتی بنویسد با اشد مجازات با آن برخورد می‌کنند.

حسن‌زاده در پایان از دست اندرکاران و مسوولان استانی و کشوری در فراهم کردن امکانات مرزهای خوزستان برای زوار در اربعین حسینی که موجب رضایت رهبری شده است، تقدیر کرد و گفت: حضور گسترده مردم در مرزها باعث سرافرازی خوزستان است که امیدواریم با همت مسئولان استانی و کشوری مشکلات مرزهای استان در اربعین حسینی سال‌های آینده کاهش یابد.

 

https://hoorkhabar.ir/561556کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.