امام جمعه موقت شادگان: روز غزه یوم استقامت و پایداری در برابر دشمن است

امام جمعه موقت شادگان ضمن گرامیداشت ۲۹ دی ماه روز غزه گفت: این روز یوم‌ استقامت و پایداری در برابر دشمن است.

حجت‌الاسلام هاشم صوفی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند خط استقامت ولایت و پیروان اهل‌بیت (ع) را بشکند اظهار کرد: اگر امروز در غزه مقاومت نکنیم دشمن این جنگ را به سایر کشورهای اسلامی گسترش می‌دهد.

وی با اشاره به شهادت نواب صفوی و فداییان اسلام افزود: نواب صفوی نخستین فردی بود که حرکت انقلابی را در ایران پدید آورد و روح انقلابی را بین علما و مردم ایران اسلامی دمید.

امام جمعه موقت شادگان با بیان اینکه نواب صفوی انسان غیور و دین‌داری بود، خاطرنشان کرد: نواب صفوی با خودفروختگان کشور مبارزه و از جوان‌مردان تاریخ بود که در راه انقلاب جان خود را فدا کرد.

صوفی با اشاره به اتفاقات اخیر توسط جریان‌های تروریستی در فرانسه گفت: تروریست‌هایی که دست به کشتار در فرانسه زدند مسلمان نیستند چراکه اسلام با اقدام تروریستی و ریختن خون بی‌گناهان مخالف است.

وی با تاکید بر تقویت وحدت بین مسلمانان گفت: باید با گروه‌های تروریستی و تندرو که در جامعه به دنبال تخریب اسلام هستند، مقابله کرد. وی در پایان با بیان اینکه گسترش فعالیت گروه‏‌های تروریستی بدون تردید کشورهای حامی آنان را نیز در بر خواهد گرفت، گفت: رویکردهای نگران‌کننده و تاسف‌بار باید سبب شود که جامعه بین‌الملل جلوی تروریسم را قاطعانه بگیرد.

 

https://hoorkhabar.ir/561550کپی شد!
71
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.