استاندار خوزستان عنوان کرد: انجام ۴ اقدام خاص در هر ماه، نتیجه عملکرد ۱۸ ماهه گذشته

استاندار خوزستان گفت: برای ایجاد وحدت و همدلی و برادری در استان، باید اتفاقات ملموس در زندگی مردم ایجاد شود تا مردم باور کنند که کاری برای آن ها در حال انجام است.عبدالحسن مقتدایی در همایش شورای اداری خوزستان که امروز ۲۴ دی ماه در مجموعه فرهنگی شهرک نفت اهواز برگزار شد، اظهارکرد: مجلس، دولت، قوه قضایه، اعضای خبرگان رهبری و ائمه جماعات، همگی نهایت همکاری و همراهی را با بنده داشته اند و در کنار این ها مردم و اصحاب رسانه، شرایط را به گونه ای فراهم کردند که انشاالله در استان با وجود همه کمبودهای ناشی از تحریم و مشکلات موجود، اتفاقات خوبی بیافتد که یک مورد از این اتفاقات، وجود همدلی، وحدت و برادری است.

وی افزود: شک ندارم با وجود تمام محدودیت ها، اگر دست به دست بدهیم، با استفاده از همین امکانات موجود و تلفیق آن ها، می توانیم امکان جدیدی را در استان ایجاد کنیم.

مقتدایی تصریح کرد: به خیلی از ما فرصت مجدد خدمتگزاری داده شده است و امیدواریم با نمره قابل قبول دوره خدمت خود را پایان دهیم.

وی عنوان کرد: در استان با اخوت و برادری و همدلی و با مشورت از نماینده ولی فقیه، مشاوران، نمایندگان، دستگاه های قضایی و سایر دستگاه ها کارهایی انجام شده است که اگر می خواستیم این کارها را خودمان تنها انجام دهیم، مستلزم تامین اعتباری زیادی بود اما با همین امکانات موجود کارهایی صورت گرفت که در سطح کشور به لطف خداوند همه به عنوان الگو و نمونه، مطرح می شوند.

مقتدایی ادامه داد: اگر اینجا موضوعی مطرح می شود، نتیجه مشورت ها و تصمیم سازی های مجموعه های تخصصی است؛ اگر معاونان استانداری اینجا گزارش می دهند به نمایندگی از سوی تمام کسانی است که از دور و نزدیک دستی بر آتش مدیریت دارند و به مثابه این نیست که این اقدامات را استاندار یا معاونان آن انجام داده اند.

وی افزود: به طور متوسط در ۱۸ ماه اخیر، ۴ مورد کار خاص در هر ماه در استان صورت گرفته است.

مقتدایی اظهارکرد: مانور مبارزه با مواد مخدر یکی از مانورهایی است که سال گذشته اجرا شد و انشالله از ۴ بهمن ماه به مدت یک هفته عملیاتی خواهد شد که تجربه بسیار موفقی بوده است.

وی بیان کرد: برای این مانور همه دستگاه ها پای کار می آیند؛ کار امسال سنگین تر از سال گذشته است زیرا که برخی نواقص سال قبل را به عنوان تجربه برطرف می کنیم و قطعا این کار در شهرستان ها نیز انجام خواهد شد.

https://hoorkhabar.ir/561428کپی شد!
52
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.