کیانی ​زاده: باید از ظرفیت‌های شهرستان‌ها استفاده کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هر کدام از شهرستان‌های استان ظرفیتی دارند که این‌ یک فرصت است و باید از آن‌ها استفاده کرد.

فرامرز کیانی​ زاده در جلسه بررسی برنامه​های توسعه ورزش‌های روستایی و همگانی استان که امروز (چهارشنبه) در تالار اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: دو هیات​ همگانی و روستایی و عشایری کار بخش سلامت را انجام می​دهند و ما هم با توجه به این موضوع این جلسه را برای اولین بار تشکیل دادیم.

وی افزود: جلسه​ای که امروز با حضور دو هیات همگانی روستایی و عشایری برگزار شد، کار جدیدی است و ان‌شاالله از کارهایی که انجام می​دهیم بهره ببریم و کارها را عملیاتی کنیم. به هر حال وقتی مشکلات مطرح و راه​کارهایی ارایه شود، سعی می‌شود که چند مورد از موارد مطرح شده، اجرا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به حاضران، گفت: برخی​ها منفی​نگر هستند؛ به هر حال ما خودمان مشکلات را می​دانیم ولی باز نیاز به یادآوری است. نباید منتظر کمک دیگران بود و باید تلاش و کار کرد. هر کدام از شهرستان​های استان ظرفیتی دارند که این​ها خودشان یک فرصت است و باید از آن​ها استفاده کرد. در هر صورت رییس هیات انتخاب شده است تا کار کند و البته هر کدام از شما روسای هیات‌های شهرستانی نیز نشان داده​اید که منتظر نماندید و کار کرده​اید. به هر حال امید داشتن خیلی بهتر است.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان شورای ورزش استان را تشکیل داد و چنین شورایی هم در شهرستان‌ها تشکیل شد که در این اوضاع بغرنج مالی، کمک خوبی بود؛ چرا که فرمانداران شهرستان​ها نیز کمک‌هایی به ما داشتند. در آیین​نامه این شورا نیز دو کمیته ورزش همگانی و روستایی و عشایری تشکیل شد که می​تواند راه​گشا باشد.

کیانی​ زاده گفت: آغاز خیلی از کارهای​مان در سال ۹۳ بدون پول بوده است و با این شرایط کار کردیم و به احتمال بسیار در ارزیابی عملکرد ادارات کل استان​ها در سال ۹۳ بتوانیم اول شویم.

وی خاطرنشان‌کرد: طی صحبت​هایی که شده است با کمک​هایی که قرار است دریافت کنیم می​خواهیم تا پایان سال ۱.۵ تا ۲ میلیون تومان به هیات​های شهرستانی کمک کنیم که از آن​ها می​خواهم با این پول برگزاری چند جشنواره ورزشی را پیش​بینی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: برای برنامه​ریزی نیاز به یک درآمد ثابت و پایدار است و باید این درآمد به وجود بیاید و ما هم در این راستا کارهایی انجام داده​ایم و به این نتیجه رسیدیم که چند شرکت به اسم هیات​های استانی راه​اندازی کنیم که البته باید نظارت و کنترل هم انجام شود. ما در حال تاسیس دو شرکت هستیم و شهرستان‌ها نیز باید پیگیر کسب درآمد ثابت باشند.

وی بیان کرد: امیدوارم روزی ورزش به جایی برسد که مانند شرکت نفت و سازمان آب و برق یا هر جای دیگری، نیاز به کسی نداشته باشد. به هر حال باید برنامه​ریزی و هدف​گذاری کنیم و باید به دنبال راه​های جدیدی باشیم. من به دنبال این نیستم که این کارها در دوران مدیریت خودم جواب دهد بلکه به دنبال این هستم که ورزش برای آینده به ثبات برسد و من آینده را روشن می​بینم.

https://hoorkhabar.ir/561394کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.