مشکلات شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز با حضور فرماندار بررسی شد

فرماندار اهواز به همراه جمعی از مسوولان استان و شهرستان اهواز از شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز بازدید و به بررسی مسائل و مشکلات صنعتگران این شهرک صنعتی پرداخت.

 

اسماعیل ارزانی‌بیرگانی در نشست با صنعتگران این شهرک با اشاره به این‌که آمده ایم تا به صنایع شهرستان کمک کرده و مشکلی را حل کنیم، اظهار کرد: با تمام توان ایستاده ایم و تمام موضوعات مطرح شده توسط صنعتگران را پیگیری خواهیم کرد.

وی‌افزود: اگر برای یک نفر اشتغال ایجاد کنیم، قطعا یک مجرم از شهر کاسته می‌شود؛ به هر حال افراد شاغل کمتر تخلف می‌کنند و به نوعی عامل بازدارندگی وجود دارد.

فرماندار‌ اهواز در زمینه کم فشار بودن آب و عدم اتصال سیستم فاضلاب شهرک صنعتی به فاضلاب شهری از نماینده اداره آبفا خواست حداکثر تا ۲ هفته آینده این مشکل را برطرف کند.

ارزانی‌بیرگانی در خصوص گسترش خطوط تلفن شهرک‌ صنعتی گفت: از شرکت مخابرات استان می‌خواهیم با توجه به عبور فیبرنوری از درب شهرک، جهت واگذاری خط تلفن و اینترنت پرسرعت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پی مطرح شدن احداث ایستگاه اتوبوس در درب شهرک صنعتی شماره ۴ جهت رفاه کارگران، از نماینده سازمان اتوبوسرانی خواست در اسرع وقت در مسیر رفت و برگشت، ایستگاه اتوبوس نصب کند.

همچنین اخلاق محمدیان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در این نشست، گفت: در شهرک های صنعتی استان مشکلات مشابه ای وجود دارد که برطرف شدن آن‌ها همکاری ادارات را می‌طلبد که خوشبختانه در شهر اهواز به همت فرماندار این مشکلات در حال برطرف شدن است.

وی جهت رفاه حال کارگران شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز و پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، خواستار احداث پل عابر پیاده در درب شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز شد.

در شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز ۸۵ واحد صنعتی فعال، ۲۰ واحد صنعتی در حال تاسیس و ۵۰۰ نفر مشغول فعالیت می‌باشند.

https://hoorkhabar.ir/558390کپی شد!
84
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.