تلاش برای رفع مشکلات فرهنگی خوزستان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی

مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی خوزستان بر ضرورت رفع مشکلات فرهنگی این استان با کمک همکاران ستادی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی هر شهرستان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در نخستین جلسه شورای اداری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان که با حضور حجت‌الاسلام سید محمدرضا واحدی معاون امور استان‌ها و مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و رؤسای اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها در سالن جلسات کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، از زحمات خالصانه منصوری مدیرکل سابق و کوهی رستمی سرپرست اداره کل تشکر کرد و اظهار داشت: وضعیت موجود کتابخانه‌های عمومی کشور با مدیریت جدید و توانمند دبیرکل موجب دلگرمی همه کتابداران و مسئولان امر شده است. وی افزود: مطمئنا این امر موجبات رشد و توسعه شاخص‌های فرهنگی و ایجاد انگیزه برای خدمت‌رسانی بیشتر را فراهم می‌کند.

مدیرکل جدید کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: رؤسای ادارات شهرستان‌ها با استمرار و ادامه خدمت رسانی بیشتر جهت رسیدن به رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی گام بردارند و از پتانسیل موجود در هر شهرستان استفاده، و در این مسیر از هیچ گونه تلاش و کوشش دریغ نورزند.
سپهر، تعهد دینی و انقلابی جهت پیشبرد اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگی رؤسای کتابخانه‌های عمومی دانست و گفت: سعی ما بر آن است که مشکلات فرهنگی کتابخانه‌های عمومی و کتابداران در استان حل شود و در این خصوص با کمک همکاران ستادی و تشکیل کارگروه‌های تخصصی هر شهرستان، این مهم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
این مدیرکل ضمن تشکر از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و حسن اعتماد به وی خاطر نشان کرد: تمام سعی و توان خود را جهت پیشبرد اهداف مقدس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این استان به کار خواهیم گرفت.
در پایان رؤسای ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها به بیان مشکلات و دغدغه‌های شهرستان خود پرداختند.

https://hoorkhabar.ir/556459کپی شد!
54
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.