موسوی تاکید کرد: لزوم استفاده بهینه از زمان و امکانات موجود

شهردار اهواز گفت: اگر کاری در شهر انجام می‌شود، به نام هیچ کس نیست بلکه به نام مردم شریف اهواز است و همه باید بدانند که هر کسی که می‌آید و می‌رود، با پول این مردم کار می‌کند. مهم این است که از زمان و امکانات موجود استفاده بهینه شود.

سیدخلف موسوی در مراسم افتتاح زیرگذر خلیج فارس، اظهار کرد: به دنبال استفاده بهینه از امکانات شهرداری و دریافت عوارض، باید بهترین کارها برای توسعه شهر انجام شود.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر این دوره و شهرداری حتی یک ریال کمک مالی دریافت نکرده است. همچنین با صرفه‌جویی، توانمندی و بالا بردن کار کارشناسی، اتفاقات بسیار خوبی در اهواز در حال رخ دادن است.

شهردار اهواز گفت:​ از جمله این اقدامات تعریض پل سوم بود که دهه فجر سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و قرار است در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

موسوی به روند اجرایی زیرگذر خلیج فارس اشاره کرد و گفت: زمانی که شورای شهر و شهرداری این پروژه را تحویل گرفت ضمن تقدیر از مدیران گذشته، باید گفت که مراحل اجرایی آن شاید زیر ۱۰ درصد پیشرفت داشت اما با تلاش همکاران، این پروژه در حداقل زمان به اجرا در آمد.

وی به آغاز دو پروژه بزرگ دیگر در شهر نیز اشاره کرد و افزود: روگذر جوادالائمه(ع) و زیر گذر شریعتی از جمله این پروژه​هاست. همچنین تقاطع غیر همسطح چهارشیر (شهید بندر) با حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر در اهواز ساخته می‌شود.

شهردار اهواز اظهار کرد:​ شاید این انتقاد صورت بگیرد که با اجرای پروژه‌های بزرگ، از پروژه‌های کوچک در مناطق محروم غفلت شود،گ اما هم شهرداری هم شورای شهر مصمم هستند که ریالی از پروژه‌های مناطق محروم کم نشود.

موسوی گفت: اهواز این ظرفیت و توانمندی را دارد که در بخش نقدی و غیر نقدی، پروژه‌های خود را اجرا کند. اکنون نیز درصدد هستیم با مصوبه شورای شهر پروژه‌های بزرگ را به روش غیرنقدی تامین مالی کنیم.

وی افزود: متاسفانه تاکنون یک ریال از این سیستم اعتباری استفاده نشده است. اخیرا توافقاتی با بانک شهر انجام داده ایم که براساس این توافقات چهره شهر اهواز به طور اساسی تغییر خواهد کرد، گرچه این امر زمان بر است.

https://hoorkhabar.ir/555683کپی شد!
47
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.