معاون ناجا خوزستان: اجازه نمی​دهیم آمران به معروف تحقیر یا تضعیف شوند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان این که امر به معروف، فرصتی ارزشمند و دارای تاثیرگذاری ماندگار در جامعه است، گفت: اجازه نمی​دهیم آمران به معروف در استان خوزستان تحقیر یا تضعیف شوند.

 

سرهنگ رحمان موسوی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف اعتقادی خود در جامعه اسلامی می​دانیم و جامعه​ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر نباشد، در فقر دانش، آگاهی و در جهل باقی می​ماند و به فنا کشیده می​شود.

وی ادامه داد: بنابراین از آن‌جا که آمران به معروف با شرایط منطبق با قوانین شرعی و قانون وضع شده، اقدام به امر به معروف می‌کنند، باید با قدرت مورد حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قرار بگیرند. ما نیز به تبعیت از اعتقادات دینی خود و به پیروی از دستورات فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این موضوع، اجرای برنامه​های مدونی را در حمایت از آمران به معروف در دستور کار قرار خواهیم داد.

معاون اجتماعی فرمانداری انتظامی خوزستان افزود: از آن‌جا که آمریت به معروف وظیفه هر فرد مسلمانی است، چنان‌چه این امر در چارچوب تعیین شده انجام شود، می​تواند آثار مثبت و ماندگاری برای جامعه داشته باشد.

موسوی در خصوص چگونگی حمایت از آمران به معروف در استان خوزستان گفت: خوزستان مردمی فهیم و مومن دارد و این علاقمندی در مردم استان درباره حمایت از آمران به معروف وجود دارد، بنابراین پیش​بینی می‌کنیم اجرای این امر همچون سال​های گذشته با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شود.

وی ادامه داد: پذیرش مردم ولایت​مدار و مومن خوزستان از حمایت از آمران به معروف، در اجرای خوب این امر در استان بسیار موثر است لذا انتظار داریم همواره در درجه نخست خود مردم حامی آمران به معروف باشند تا این امر در جامعه رایج شود و فرزندان و جوانان و آحاد جامعه مقابل خطراتی که آینده آن​ها را تهدید می​کند، مصون باشند.

https://hoorkhabar.ir/550385کپی شد!
69
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.