چهاردهمین گروه از خوزستان برای بازسازی حرم حضرت زینب(س) اعزام شد

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان از اعزام چهاردهمین گروه نیروهای فنی این استان برای بازسازی حرم حضرت زینب(س) به سوریه خبر داد.

محمدتقی چارمحالی اظهار کرد: چهاردهمین گروه از نیروهای فنی و متخصص خوزستانی به منظور مرمت حرم حضرت زینب(س)‌ صبح امروز، ۱۵ دی به سوریه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ۷ نفر از نیروهای فنی ماهر استان در امور ساختمانی، رنگ‌آمیزی، نجاری و امور انفورماتیک در قالب گروه متخصص به‌صورت افتخاری برای برای بازسازی نقاط آسیب دیده حرم حضرت زینب(س) از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان به کشور سوریه اعزام شدند. این گروه به‌مدت ۳۰ تا ۴۰ روز در زمینه​های تخصصی خود به بازسازی حرم حضرت زینب(س) می​پردازند.

چارمحالی با بیان اینکه پروژه مرمت و بازسازی حرم حضرت زینب(س) به استان خوزستان واگذار شده است، افزود: پیش از این ۱۳ گروه فنی جهت بازسازی حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بودند که فعالیت این گروه‌ها در امورات عمرانی، ساختمانی، برقکاری و ترمیم طلاکاری گنبد حضرت زینب(س) بوده است.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان در پایان اظهار کرد: تاکنون ۸۱ نیروی متخصص از استان خوزستان برای بازسازی حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شدند.

https://hoorkhabar.ir/550376کپی شد!
168
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.