نظری: نمایندگان فدراسیون مشکل اساسی‌ در روند آماده‌سازی ورزشگاه ندیدند/جای دستیار اول تیم برای مکوندی است

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: طی بازدیدی که نمایندگان فدراسیون از روند بازسازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان داشتند، اشکال اساسی‌ در روند کار ندیدند.

 

محمد نظری اظهارکرد: روز گذشته سهیل مهدی، نماینده فدراسیون و گروهی دیگر که در کل شامل دو، سه نفر می‌شدند، جهت بازدید از ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجدسلیمان به این شهرستان آمدند.

وی ادامه‌داد: آن‌ها از ورزشگاه و روند بازسازی آن بازدید کردند. در کل روی آن مواردی که باید ورزشگاه شهیدبهنام محمدی به استاندارد برسد، بازرسی داشتند. آن‌ها طی بازدیدی که داشتند، اشکال اساسی‌ای در روند آماده‌سازی آن ندیدند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب گفت: آن‌ها به ما گفتند که کار و آماده‌سازی ورزشگاه، روند طبیعی خود را طی می‌کند. به هر حال روند آماده‌سازی این ورزشگاه طبق زمان‌بندی در حال انجام شدن است.

وی با بیان این‌که نمایندگان فدراسیون بازهم از روند آماده‌سازی ورزشگاه بازدید خواهند داشت، عنوان‌کرد: قرار است هر چند وقت که درصدی از کار پیش می‌رود، نمایندگان فدراسیون جهت بازدید به مسجدسلیمان بیایند و روی کارها نظارت داشته باشند تا دوباره کاری صورت نگیرد.

نظری در ادامه با اشاره به مشخص شدن دستیاران باقری‌نیا، سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما تلاش می‌کنیم که مکوندی دستیار اول تیم شود. مذاکره‌ای هم در این زمینه با مکوندی خواهم داشت و حقیقتا ما جای دستیار اول را برای مکوندی گذاشته‌ایم. نفت مسجدسلیمان تیم او است و از او می‌خواهیم در شهر خودش برای تیم نفت کار کند.

وی بیان‌کرد: باقری‌نیا به دنبال کارها است و ان‌شاالله این هفته تعدادی از بازیکنان خود را مشخص خواهد کرد. تمرینات تیم نیز از ۱۶ خردادماه آغاز می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/54611کپی شد!
75
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.