هشدار احمد باورساد در خصوص غیرعلنی شدن جلسه طرح سوال از شهردار

احمد باورساد عضو شورای شهر در گفتگو با هورنیوز در خصوص جلسه طرح سوال از شهردار اهواز گفت: متاسفانه چندماهی است که جلسات شورای شهر غیرعلنی برگزار می شود و ظاهرا خبرنگاران نامحرم شده اند ولی به نظر من جلسه طرح سوال از شهردار باید بصورت علنی برگزار شود.
باورساد گفت: در زمان ریاست آقای علاسوند ما به آن صورت جلسه غیرعلنی نداشتیم ولی از زمان آقای شیخ سعادت نیا تمام جلسات را غیرعلنی کرده است تا صدای انتقادات از شهرداری به گوش کسی نرسد.
وی گفت: موضوع طرح سوال یک بحث شفافی است و باید علنی باشد و همه هم بدانند که چه سوالاتی مطرح شده است و مردم و خبرنگاران باید در جریان تمام مسائل باشند و من مخالف این وضعیت هستم و این اشتباه است. این عضو شورای شهر گفت: من جزو کسانی هستم که اگر بخواهند جلسه طرح سوال از شهردار را غیرعلنی برگزار کنند اعتراض خواهم کرد و در جلسه هم شرکت نخواهم کرد.
باورساد افزود: رییس شورای شهر باید بداند که مردم ما را انتخاب کرده اند و حق دارند بدانند که در شهر و شهرداری و شورا چه اتفاقاتی دارد می افتد. این صحیح نیست که ما از مردم رای بگیریم و حالا بنشینیم در اتاق های دربسته برای آنها تصمیم گیری کنیم، این بسیار اشتباه است و ما اعتراض خواهیم کرد.
عضو شورای شهر اهواز در ادامه گفت: رییس شورا و هیات رئیسه نمی توانند هر طور که دوست دارند تصمیم بگیرند، ما رئیس شورا و هیات رئیسه را انتخاب کردیم و اگر بخواهند جلسه طرح سوال از شهردار را غیرعلنی کنند من اولین نفری خواهم بود که امضا جمع می کنم و این هیات رییسه را تغییر خواهیم داد زیرا اگر قرار باشد رییس و هیات رییسه شورا برخلاف مصالح مردم و نظرات دیگر اعضای شورا اقدام کنند ما سکوت نخواهیم کرد و برای تغییر آنان اقدام خواهیم کرد.
باورساد گفت: سوالات ما همان پرسش های دکترعلاسوند است که من قبلا هم مطرح نمودم و اقای دوایی فر قائم مقام شهردار در شورا پاسخ های عجیبی دادند و من در ارتباط با موضوع پروژه پل سوم چند سوال دیگر دارم که همراه با آقای علاسوند هماهنگ خواهیم کرد که مطرح نماییم.
وی گفت: البته شنیده ام که شهردار گفته است من باز هم نمی آیم و تهران هستم و کار دارم و برخی دنبال تاخیر در جلسه هستند که ما اجازه تاخیر نخواهیم داد.

https://hoorkhabar.ir/544221کپی شد!
174
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.