امام جمعه شهر چمران: امروز چادر پوشیدن زنان جهاد اکبر است

امام جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: امروز پوشیدن چادر توسط زنان جهاد اکبر به شمار می‌رود چراکه ترویج بی‌حجابی مسئله‌ای سازماندهی شده برای براندازی نظام است.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر چمران با اشاره به شهادت سردار سید حمید تقوی‌فر اظهار کرد: دفاع شیعه از خواهران و براداران دینی خود حد و مرز نمی‌شناسد و شهادت سردار تقوی در سامرا سند دلسوزی نظام جمهوری اسلامی ایران برای مردم منطقه است.

وی در ادامه به سالروز طرح استعماری رضا شاه پهلوی مبنی بر کشف حجاب اشاره کرد و گفت: رضاخان به بهانه اصلاحات اجتماعی می‌خواست طرح استعماری کشف حجاب را اجرا کند.

خطیب جمعه شهر چمران ماهشهر ادامه داد: متأسفانه امروز نیز در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای تهران بحث حذف حجاب در مدارس دخترانه مطرح شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: هرچند این مدارس دارای استتار هستند و نامحرمی بین دانش‌آموزان دختر وجود ندارد اما مدرسه دارای حرمت است و این حرمت باید حفظ شود.

وی متذکر شد: چنانچه این طرح مصوب و اجرایی شود حرمت حجاب روز به روز کاسته خواهد شد و بی‌حجابی به مکان‌های دیگر نیز تجری پیدا خواهد کرد.

امام جمعه شهر چمران همچنین با انتقاد شدید از رواج البسه غیر متعارف بین دختران، اظهار کرد: ساپورت پوشیدن توسط دختران یک جرم شرعی، دینی و قانونی است که باعث به ضلالت کشاندن جوانان می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه امروز مسئله حجاب رکن رکین مسائل فرهنگی جامعه است، افزود: امروز پوشیدن چادر توسط زنان جهاد اکبر به شمار می‌رود چراکه ترویج بی‌حجابی و ساپورت‌پوشی مسئله‌ای سازماندهی شده برای براندازی نظام است.

وی سکوت مسئولان در برابر این قضایا را سکوتی مرگبار دانست و گفت: مسئولان باید برای مقابله با بی‌حجابی اقدام کنند و این سکوت مرگبار را بشکنند.

خطیب جمعه شهر چمران در پایان اضافه کرد: چرا در حالی که بسیاری از مردان جامعه بیکار هستند اولویت استخدام با زنان و دخترانی است که بعضاً شرایط ظاهری بسیار نامناسبی هم دارند.

https://hoorkhabar.ir/543918کپی شد!
63
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.