امام جمعه سردشت زیدون : پیامبر اسلام (ص) تجلی‌گر تمام کمالات و صفات الهی بود

امام جمعه سردشت زیدون بهبهان گفت: تمام جلوه‌های اخلاقی در شخصیت پیامبر مکرم اسلام (ص) نهفته و تجلی‌گر تمام کمالات و صفات الهی بود.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون با اشاره به فرا رسیدن مبعث رسول اکرم (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: پیغمبر شخصیت جامع و کاملی بود که تمام جلوه‌های اخلاقی در آن نهفته و تجلی‌گاه تمام کمالات و صفات الهی بود.

وی با بیان اینکه حضرت محمد (ص) وجود پر برکتش از خیرات و برکات عظیمی برخوردار بود، افزود: این پیامبر مهر و عطوفت حکومت اسلامی را به سمتی هدایت می‌کرد که بشر را از راه مستقیم آگاه کند تا آنها را از ضلالت و گمراهی نجات دهد.

خطیب جمعه سردشت زیدون با بیان اینکه بزرگ‌ترین نعمتی که خداوند برای بشر داد نعمت رسول اکرم (ص) بود، خاطرنشان کرد: اتحاد و همدلی و صمیمیت مسلمانان و رمز بقای اسلام که موجب پیروزی اسلام شد وجود با برکت رسول اکرم (ص) بود.

قائمی با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس تأسی از اهل بیت و وحدت اسلامی بنا نهاده شده است، افزود: باید در همه زمینه‌ها از افراط و تفریط دوری شود.

قائمی متذکر شد: دشمنان امروز موضوع شیعه و سنی را مطرح می‌کنند و می‌خواهند تفرقه‌افکنی کنند و بین مسلمانان جهان جدایی بیندازند.

وی با توجه به اینکه با وحدت باید توطئه دشمن را خنثی کرد، افزود: کسانی که این مسائل را مطرح می‌کنند جاهل هستند و می‌خواهند بین ما اختلاف باشد.

امام جمعه سردشت زیدون به سالروز شهدای هویزه اشاره کرد و گفت: عزت امروز ما در سایه جان‌فشانی‌هایی است که شهدا با نثار جان خود برای ما به ارمغان آوردند.

قائمی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش بزرگ در جنوب کشور افزود: رزمایش بزرگ و بی‌سابقه محمد رسول الله (ص) که در حال اجرا است موجب تعجب بسیاری از کشورهای جهان شده است.

وی اظهار کرد: از لحاظ حجم اجرای این رزمایش بی‌سابقه در نیروهای هوایی و زمینی و دریایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی نشان داد که از قابلیت‌های خوبی برخوردار هستیم و محتاج کسی نیستیم.

امام جمعه سردشت زیدون افزود: ما در مقابل همه توطئه‌ها و تحریم‌ها و تهاجماتی که دشمن برای ما در نظر گرفته است آماده‌ایم و حاضر هستیم از مرز و بوم خود دفاع کنیم.

قائمی ادامه داد: این رزمایش نشان داد که ما اهل صلح و دوستی هستیم و در عین تحریم‌ها ما روی پای خود ایستاده‌ایم و ایستادگی می‌کنیم.

https://hoorkhabar.ir/543914کپی شد!
152
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.