دستگاه‌های اجرایی در ترمیم حفاری‌ها استانداردهای لازم را رعایت کنند

فرماندار اندیمشک گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موظف هستند که در ترمیم حفاری‌ها سطح شهرستان استانداردهای لازم و فنی را رعایت کنند.

حمیدرضا گودرزی اظهار کرد: پذیرفتنی نیست که پس از ترمیم نوارهای حفاری در برخی از مناطق شهرستان هنوز یک ماه نشده به علت عدم رعایت استانداردهای لازم و فنی آسفالت این مناطق دوباره نشست کند.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی موظف هستند که در ترمیم حفاری‌ها سطح شهرستان استانداردهای لازم و فنی را رعایت کنند افزود: از شهرداری خواسته‌ایم در جهت جلوگیری از اسراف بیت المال اجازه حفاری در سطح شهر، به دستگاه‌های خدماتی و شرکت‌های پیمانکاری که این مقررات را رعایت نمی‌کنند داده نشود.

فرماندار اندیمشک ابراز داشت: از همه مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان می‌خواهم که در سال جدید نظارت خود را بر روی پروژه‌های عمرانی دستگاه تحت مسئولیت خود را بیشتر کنند چرا که مطمئنا نظارت مستقیم و مستمر از دوباره کاری و همچنین صرف وقت و هزینه اضافه جلوگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به آمار بیکاری شهرستان اولویت بکارگیری نیرو و استخدام در همه دستگاه‌ها و نهادهای سطح شهرستان با جوانان و نیروهای تحصیل کرده اندیمشک است لذا از همه مسئولان می‌خواهم که در استخدام‌ها به طور جدی به این امر مهم توجه کنند و بنده نیز با حساسیت این مسئله را در شهرستان رصد می‌کنم.

گودرزی در پایان تصریح کرد: امسال در ایام نوروز بر اساس آمار بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مسافران نوروزی و زائران کاروان‌های راهیان نور از طریق اندیمشک به استان خوزستان وارد شدند که جا دارد از همه اعضا ستاد خدمات سفر شهرستان به جهت تلاش و کوشش فراوان و میزبانی خوب و شایسته در این ایام تشکر ویژه کنم.

پ

https://hoorkhabar.ir/5436کپی شد!
82
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.