فرماندار خبر داد: ارتقای فعالیت نیروی انتظامی در مناطق محروم اهواز

فرماندار اهواز گفت: دفتر ساماندهی مناطق شهرستان اهواز پیرو ابلاغیه ای که از سوی استانداری واصل شد، فعال شده و کار این دفتر، ساماندهی مناطق کم برخوردار است که این کار از منطقه ملاشیه آغاز شده و امید است که به همه مناطق گسترش پیدا کند.

اسماعیل ارزانی در آیین افتتاح دفتر ساماندهی مناطق شهرستان اهواز که امروز(۸ دی) در منطقه ملاشیه برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده در این دفتر کار به گونه ای پیش برود که تداخلی با فعالیت دیگر سازمانهای خدماتی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: از آنجا که تامین امنیت وظیفه ذاتی فرمانداری در شهر است لذا احداث پاسگاه و ارتقای فعالیت نیروی انتظامی در مناطق محروم در جهت ایجاد امنیت پایدار در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار اهواز افزود: اقدام دیگری که در فهرست اولویتهای کار این دفتر قرار گرفته، بحث ساماندهی فاضلاب است که بیشتر مناطق کم برخوردار از جمله ملاشیه با این مشکل مواجه هستند. امید است که در این روزها با انجام تمهیدات موثر مشکل فاضلاب این مناطق حل شود. سعی شده به قول هایی که در جریان آماده سازی این دفتر به مردم داده شده است، عمل کنیم.

ارزانی اظهار کرد: امید است تا شش ماه آینده، پیشرفت کار در این منطقه مشاهده شود.

همچنین شکر خدا موسوی، نماینده اهواز در مجلس در این مراسم اظهار کرد: یکی از اقداماتی که استاندار خوزستان در جهت توسعه استان انجام داد، بحث ورود خودروهای پلاک اروند بوده است که اگر روند عادی ورود این خوردوها را پیش می گرفتیم شاید ۲۰ سال طول می کشید تا این امر عملیاتی شود. این بار نیز در بحث ساماندهی مناطق محروم شاهد اهتمام ویژه ای از سوی استاندار در این زمینه هستیم که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: دفتر ساماندهی مناطق شهرستان اهواز بخشی از طرح مهمی بود که به لحاظ شرایطی که منطقه ملاشیه داشته از اینجا آغاز شد و باید مردم آن را به فال نیک بگیرند که طرح توسعه پایدار از منطقه ملاشیه شروع شده است.

نماینده اهواز به مشکلات اساسی مناطق محروم در اهواز از جمله معضل فاضلاب اشاره کرد و گفت: در تلاشیم اقدامی اساسی در این زمینه انجام شود تا معضل فاضلاب حل شود چرا که از معضلات اساسی در شهرهای اهواز ، کارون، حمیدیه و حتی باوی به شمار می رود.

موسوی همچنین به وجود شرکتها و کارخانجات در اطراف مناطق محروم و کم برخوردار از جمله ملاشیه اشاره کرد و گفت: می توان از این شرکتها و کارخانجات در خصوص ارزش افزوده، پرداخت عوارض آلایندگی برای توسعه این مناطق و همچنین اشتغال جوانان این مناطق تعهد گرفت.

https://hoorkhabar.ir/537330کپی شد!
127
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.