۹ دی حماسه برائت از اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی

نهم دی ماه ۱۳۸۸ بصیرت ، تجلی وشکوه عظیمی از عزم و اراده خلل ناپذیر میلیونها ایرانی بود که استقلال و عظمت و آزادی کشورشان را به وعده های پوچ و دروغین فتنه گران نفروختند.

به گزارش هورنیوز ؛ علاسوند مقدم عضو شورای کلانشهراهواز در آستانه فرارسیدن واقعه تاریخی وفراموش نشدنی نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ ضمن پاسداشت و بزرگداشت این روز بزرگ بار دیگری این پیروزی قهرمانانه را به مردم با بصیرت و سربلند ایران اسلامی تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: دشمنان نظام اسلامی با همدستی فریب خوردگان داخلی با طرح از پیش تعیین شده در صدد ایجاد اخلال در کشور وبه دنبال آن تضعیف نظام جمهوری اسلامی بودند . این گمراهان داخلی و اندک پیروانشان که چشم و گوش بسته تنها به دنبال تایید هر شلوغی و بی نظمی بودند از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ به بهانه های مختلف با حضور حداکثر چند صد نفری خود در خیابانها سعی در اغتشاش و آشوب داشتند. اینها تصور می کردند که با هر ندایی حمایت مردم ایران نصیبشان می شود ولی در محاسبات خود اشتباه کرده و مردم سرفراز و دوستداران نظام اسلامی را به درستی نشاخته بودند . این خود فروختگان مبلغ اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی از خاطر برده بودند که همین مردم برای استواری نظام و دفاع از خاک میهن اسلامی شان جان فرزندان رشید خود را فدا کرده و میکنند . که امروزه هم شاهد به شهادت رسیدن فرزندان شجاع ، متدینی از همین آب و خاک هستیم  همچون سیدمهدی موسوی ، سواری ، دریساوی و سردار همیشه سرافراز که تازه به شهادت رسیده سردار و یادگار دفاع مقدس شهید حاج حمید تقوی و دیگر شهدا .

علاسوند همچنین گفت: بنیاد دفاع از دموکراسی اندیشکده ی نو محافظه کار که پس از حوادث ۱۱ سپتامبر با هدف مبارزه علیه تروریسم و کمک به دفاع از کشورهای دموکراتیک علیه تهدید (( رادیکالیسم اسلامی)) ایجاد شده شورای که مدیریت آن را افرادی چون بیل کریستول ، استیو فوربس(مدیر پیشین اف . بی. آی)  سناتور جو لیبرمن ، نیوت گینگیریچ ، رابرت مک فارلین و جیمز وولسی ( رئیس پیشین سیا ) تشکیل می دادند که پس از شکست استراتژی اولیه آنها یعنی ((تقلب در انتخابات ۸۸))  و شوک شکست ماهها جلسه و هزینه های هنگفت این استراتژی دوباره مشغول به نشست های متعددی شدن که می توان به نشست ۳ روزه در آذر ماه ۸۹ با عنوان (( مقابله با تهدید ایران )) در واشنگتن اشاره کرد .

 هر چند از ابتدای اعلام تقلب در انتخابات هدف پیاده نظام شان مشخص بود ولی مردم صبورتر از آن بودند که به این یاوه گویی ها اهمیت بدهند. ولی گویی جریان ضعیفی که راه افتاده بود ، دست از نمایشهای بی فایده اش بر نمی داشت . روزه خواری در روز قدس و بی احترامی به ماه مبارک رمضان ، حوادث ۱۳ آبان و ۱۶ آذر که به بی احترامی به بنانگذار کبیر انقلاب اسلامی منجر شد و در نهایت فاجعه بزرگ ۶دی (روز عاشورا)که قلب هر مسلمان و آزاده ای را به درد می آورد و به طور شگفت انگیزی موجبات شادمانی و ذوق زدگی بنیاد دفاع از دموکراسی را فراهم ساخت. تمامی این اتفاقات موجب شد کاسه صبر مردم دین مدار ایران لبریز شود و در حرکتی خود جوش و مردمی برای حمایت از دین و مذهب و نظام اسلامی با جمعیتی چند ده میلیونی در خیابانهای شهرهای سراسر کشور حضور پیدا کرده و علاوه بر خنثی سازی توطئه های داخلی ، بار دیگر مشتی محکم بر دهان یاوه گویان خارجی بزنند وبرای همیشه شعله این فتنه را خاموش کنند.

علاسوند با تاکید بر اینکه از ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نظام جمهوری اسلامی جان تازه ای به خود گرفت ، گفت: مردم ایران با خلق حماسه ۹ دی بصیرت و آگاهی خود را بیش از گذشته نشان دادند و حالا پس از گذشت پنج سال از این واقعه مهم و اثر گذار با بصیرتی مثال زدنی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند .حماسه ۹ دی آزمون بزرگی بود که مردم ایران از آن با سربلندی بیرون آمدند.در پایان همانطور که رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای فرمودند : « نهم دى ۸۸ ، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود» .

https://hoorkhabar.ir/536006کپی شد!
92
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.