جناب اقای لاریجانی ،سران فتنه را محاکمه کنید و به اشد مجازات برسانید/هرکس می خواهد ۹دی را کم رنگ کند در مسیر دشمن قدم برمی دارد

حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد:بعضی ها پنبه از گوش خود دربیاورند حزب الله نخوابیده است حزب الله فریب فتنه انگیزی های شما را نخواهد خورد جلسه برگزار می کنید تا رهبری را زیر فشار قرار بدهید؟ حاشا و کلا.

امام جمعه موقت اهواز در خطبه های جمعه این هفته مصلای امام خمینی اهواز اظهار داشت:باید به آن مردک تسلیت گفت که می گوید اصلاح طلبان اغلب از اقای خمینی خسته شده اند و دیگر به او علاقه ای ندارند و اعلام می کنند که ما درصدد هستیم که ولایت فقیه را به صورت سیستمی از ایران حذف کنیم و به ایران بدون ولایت فقیه برسیم.

وی ادامه داد:به اینها عرض می کنم حسین امروز یار دارد و شما این ارزو را به گور خواهید برد که روزی ملت باشد و ولی فقیه خود را تنها بگذارند.

حجت الاسلام حاجتی تاکید کرد:ملت در ۹ دی  مشت محکی به دهان فتنه گران زد اما گویا هنوز بعضی از آنها عبرت نگرفته اند باید از لبیک خامنه ای که در کربلا شنیده می شود عبرت بگیرند.

وی ادامه داد:جهان امروز جهان معنویت است جهان امروز جهان امام حسین است بعد از حضور سی میلیونی در اربعین بلافاصله مطبوعات امریکا نوشتند باید فاتحه داعش را خواند.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:در عراق  جوانانش می گویند ما گوش به فرمان ولی فقیه هستیم آن وقت در داخلی عده ای می گویند کینه ها را فراموش کنید جریانات سال ۸۸ کینه بوده است! صدوچهل و اندی بانک در تهران آتش زدند مساجد را به آتش کشیدند علیه امام و ولی فقیه شعار دادند به عکس امام اهانت کردند این کینه شخصی است؟ اگر کینه به دشمن غدار است که کینه مقدسی است وباید در دل حفظش کرد.

وی ادامه داد:جناب اقای لاریجانی انتظار ملت شهید پرور ما این است که سران فتنه را محاکمه کنید و به اشد مجازات برسانید.

حاجتی خاطر نشان ساخت:بعضی ها پنبه از گوش خود دربیاورند حزب الله نخوابیده است حزب الله فریب فتنه انگیزی های شما را نخواهد خورد جلسه برگزار می کنید تا رهبری را زیر فشار قرار بدهید؟ حاشا و کلا.

وی ادامه داد:۹ دی  را باید برجسته گرفت این رهنمود حضرت آقاست هرکس می خواهد ۹دی را کم رنگ کند در مسیر دشمن قدم برمی دارد.

https://hoorkhabar.ir/530642کپی شد!
101
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.