امام جمعه شادگان: دستگاه‌های اجرایی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی با جدیت وارد شوند

امام جمعه شادگان گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی از سطح جامعه با جدیت وارد عمل شده و مشارکت عملی بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام خمینی (ره)، اظهار کرد: این اقدام نشانه اهتمام امام راحل (ره) به فراگیری علم و بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از نعمت سواد بود.

وی با اشاره به اهمیت سواد و سوادآموزی گفت: شناختن راه‌هایی که دشمنان در بین مسلمانان نفوذ می‌کنند تنها با داشتن سواد امکان‌پذیر خواهد بود.

امام جمعه شادگان افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید در راستای ریشه‌کنی بی‌سوادی از سطح جامعه با جدیت وارد عمل شده و مشارکت عملی بیشتری داشته باشند.

شرفی در ادامه به ۹ دی روز بصیرت و بیعت مجدد با ولایت و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی بعد از ۳۴ سال بر همان اصول اولیه استوار است و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری اندکی از آرمان‌های خود کوتاه نیامده که این باعث افتخار ملت ایران شده است.

وی در پایان با بیان اینکه کسانی که آشوب درست کردند دنبال حق نبودند و می‌خواستند ارزش‌ها را زیر پا بگذارند، خاطرنشان کرد: ۹ دی یکی از صحنه‌های نمایش قدرت ملت ایران بود که مردم یک صدا و متحد به خیابان‌ها آمدند و با راهپیمایی خود توطئه فتنه‌گران را نقش بر آب کردند.

https://hoorkhabar.ir/530608کپی شد!
79
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.