گلایه نعمتی از نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان

نعمت نعمتی گفت: نمی دانم در خصوص برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از چه کسی باید گله مند باشم؟

این نویسنده  اظهار کرد: نمی دانم باید از چه کسی در این مورد گله کنم که چرا در باب چنین مهمی هیچ کس با بنده تماس نگرفت و از من نخواست که کتابهایم را برای ارایه در نمایشگاه تحویل دهم و حتی از من دعوت نشد در این مراسم شرکت کنم.

 این نویسنده که در کارنامه نویسندگی اش سه مجموعه داستان، یک مجموعه شعر و یک کتاب “فن بیان وآیین سخنوری” دارد گفت: البته متاسفانه به چنین فضایی عادت کرده ام که از هیچ کس در این مورد  ـ حتی مدعیان نویسندگی و متولیان امر ـ انتظار نگاه مهرآمیزی نداشته باشم.

نعمتی اظهار کرد: فقط می خواهم بدانم به عنوان کسی که یکی از کتابهایش در ظرف یک سال به چاپ چهارم می رسد و تمامی خبرهای این کتاب از چاپ اول تا چاپ چهارم و مصاحبه هایم نیز منتشر شده کسی هست که بگوید من از این موضوع بی خبر بوده ام؟ که اگر چنین است جای تاسف فراوان دارد و اگر می دانسته و کوتاهی کرده بنده به عنوان یک نویسنده حق دارم بدانم چرا ؟یا همچنان بی هیچ انتظاری بنویسم و در تمام کشور مرا به عنوان یک نویسنده بشناسند اما در خانه  خودم و شهری که در آن زندگی می کنم نباید مورد توجه قرار بگیرم؟

این شاعر تاکید کرد: من باید بدانم چه کسی در این مورد قصور می کند یا نه؟ باید بدانم آیا در این شهر “بانک اطلاعات نویسندگان خوزستانی” وجود دارد یا نه؟ باید بدانم من که عضو “بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان” می باشم چرا متولی فرهنگی هنری ـ همشهری من ـ  مرا نمی شناسد

او همچنین در ادامه از دریافت مجوز مجموعه داستان جدید خود با نام “پلک بزن اگر صدای مرا می شنوی” و انتشار قریب الوقوع آن خبر داد و گفت که رمانش با نام “شغال” را به پایان رسانده و احتمال چاپ آن در سال آینده وجود دارد.

به گفته نعمتی داستان های او در سال های اخیر در جشنواره های ادبی سراسر ایران مانند تهران، آبادان، اصفهان، اهواز، شیراز، بانه و دیگر شهرها به عنوان داستانهای برگزیده موفق به دریافت جوایز و لوح افتخار شده اند.

نعمت نعمتی نویسنده مجموعه داستان های “مثل باران، مثل بودن” منتشر شده در سال ۱۳۸۷ و تجدید چاپ شده در ۱۳۸۸، “سال هزار و سیصد و هیچ” منتشر شده در سال ۱۳۸۹ و مجموعه شعر” عاشقانه ها” منتشر شده در سال ۱۳۹۱ است. از وی کتاب “فن بیان و آیین سخنوری” نیز در سال ۹۲ منتشر شده که در دی ماه امسال به چاپ چهارم رسید.

https://hoorkhabar.ir/527150کپی شد!
73
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.