آخرین اخبار ورزش خوزستان

برگزاری مسابقه چهارجانبه فوتبال با حضور تیم‌های لیگ برتری2014-12-22_13-12-22

این مسابقات  از ۲۱ تا ۲۶ دی‌ماه به میزبانی هیات فوتبال خوزستان در زمین شماره یک ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

در این مسابقه چهارجانبه تیم‌های استقلال خوزستان، نفت مسجدسلیمان، استقلال اهواز و فولاد نوین خوزستان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بر این اساس از ساعت ۱۵:۳۰ روز یک‌شنبه (۲۱ دی‌ماه) استقلال اهواز رو در روی نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیرد و از ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه (۲۲ دی‌ماه) استقلال خوزستان و فولاد نوین خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار رده‌بندی و فینال هم به ترتیب  ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه برگزار خواهد شد.

[divider]

ثبت‌نام از علاقه‌مندان به اتومبیلرانی و موتورسواری2014-12-22_13-13-31

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: باتوجه به آماده شدن پیست موتورسواری و اتومبیلرانی غدیر اهواز، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تمرین در این پیست همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ با مراجعه به هیات استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز، اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان به رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی می‌توانند با مراجعه به هیات استان، زیر نظر مربیان مجرب آموزش‌های لازم را فرا گیرند و به تمرینات مستمر و منظم در کلاس‌های ۱۲۵سی‌سی به بالا بپردازند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان با اشاره به اهداف این هیات، گفت: از اصلی‌ترین هدف‌های هیات، افزایش تعداد ورزشکاران، کاهش تصادفات با ترویج فرهنگ ایمنی و همچنین آموزش‌های لازم در زمینه این رشته‌ها به علاقه‌مندان است.

وی عنوان کرد: باتوجه به جذابیت و مهیج بودن رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی، تمام شرایط را جهت ایمن کردن پیست با هماهنگی فدراسیون انجام داده‌ایم تا محلی امن و ایمن را در اختیار ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته قرار دهیم.

جوانمردی ادامه داد: با جذب جوانان و علاقه‌مندان به این رشته، می‌توان استعدادهای جدید را کشف کرد تا بتوانیم از ورزش همگانی به سطح قهرمانی برسیم. ما با دادن آموزش‌های لازم به علاقه‌مندان قصد داریم از بین آن‌ها نفرات برتر و مستعد را جهت فعالیت در بعد قهرمانی انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: درهای پیست غدیر اهواز روزهای جمعه جهت فعالیت به روی علاقه‌مندان باز است و آن‌ها می‌توانند با رعایت نکات ایمنی از جمله داشتن بیمه ورزشی، کلاه کاسکت، دستکش و لباس مناسب، به تمرین در این پیست بپردازند.

[divider]

پایان دور رفت لیگ برتر تنیس کشور در اهواز2014-12-22_13-14-20

عبدالامیر سوده، دبیر هیات تنیس استان اظهارکرد: این مسابقات ۲۳ تا ۲۹ آذرماه به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: مسابقات لیگ برتر بزرگسالان با عنوان ”جام خلیج‌فارس” و با حضور هفت تیم و رقابت‌های لیگ برتر جوانان با عنوان “شهید حسین فهمیده“ و با حضور هشت تیم انجام شد.

دبیر هیات تنیس خوزستان گفت: در پایان این مرحله در رده سنی بزرگسالان، تیم‌ مهندسی توسعه گاز تهران به قهرمانی رسید، آکادمی تنیس اصفهان دوم شد و نفت مسجدسلیمان در مکان سوم قرار گرفت.

وی افزود: در رده سنی جوانان نیز تیم البرز گاز تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، گل‌افشان کرج در مکان دوم ایستاد و مهندسی توسعه گاز تهران سوم شد.

سوده  با مثبت ارزیابی کردن سطح این رقابت‌ها، خاطرنشان‌کرد: این مسابقات در هر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در سطح بسیار خوبی برگزار شد و ملی​پوشان نیز حضور داشتند.

وی در پایان گفت: باتوجه به شرایط آب و هوایی و بارندگی‌ای‌ که در این‌جا داشتیم، دو مرحله از بازی‌های دور رفت باقی ماند که قرار است هم‌زمان با مسابقات دور برگشت انجام شوند. رقابت‌های دور برگشت نیز دو هفته دیگر به میزبانی کیش برگزار خواهد شد.

[divider]

یک خوزستانی دبیر فدراسیون تنیس شد2014-12-22_13-14-44

کامیار کیمیایی، مربی خوزستانی این رشته، به عنوان دبیر فدراسیون منصوب شد.

کیمیایی از سال ۶۴ فعالیت خود را در این رشته آغاز کرد و تا سال ۷۳ عضو تیم منتخب خوزستان بود و همراه با آن چندین مقام قهرمانی به دست آورد.

کیمیایی همچنین با فعال شدن تیم تنیس گاز خوزستان، هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

https://hoorkhabar.ir/524184کپی شد!
134
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.