آخرین اخبار ورزش خوزستان

ناظم‌الشریعه: شجاعت بازیکنانم در برد مقابل تیم دبیری تاثیرگذار بود2014-12-20_15-28-52

سیدمحمد ناظم‌الشریعه  اظهارکرد: با تیم دبیری آن‌هم در تبریز بازی کردن، سخت است. حریف‌مان تیم خوب و پرمهره‌ای بود، ضمن این‌که باشگاه دبیری تبریز خیلی منظم و خوب است و از امکانات خوبی هم برخوردار است.

وی بیان‌کرد: همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازی سختی داشتیم و شرایطی هم به وجود آمد که مزید بر علت شد؛ پرواز ما از اهواز به تهران کنسل شد و از آن طرف هم به پرواز تهران به تبریز نرسیدیم و مجبور شدیم مسیر تهران به تبریز را با اتوبوس برویم. ساعت ۲ بامداد به تبریز رسیدیم و مجبور شدیم در آن ساعت، عرقگیری کنیم. به هر حال تمام این موارد موجب شد که کارمان سخت شود، ولی خوشبختانه شجاعت بازیکنانم و این‌که به حرف ما توجه کردند، در کارمان خیلی تاثیر گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: در آغاز نیمه اول توانستیم به گل برسیم ولی در ادامه باتوجه به این‌که جو آ‌ن‌جا سخت و سنگین بود، گل تساوی را دریافت کردیم اما تغییراتی به وجود آوردیم و گل دوم را زدیم و این نیمه را علی‌رغم بالا و پایین‌هایی که داشت، با پیروزی ۲ بر یک به رختکن رفتیم. در آغاز نیمه دوم، فشار تیم دبیری بیشتر از ما بود که ما هم سعی کردیم یک کار دفاعی خوب انجام دهیم و بازیکنانم تمام توان‌شان را گذاشتند و به گل سوم رسیدیم و بعد هم حفظ توپ را در دستور کارمان قرار دادیم و در ادامه توانستیم گل چهارم را هم بزنیم. جا دارد از بازیکنانم که با تمام توان بازی می‌کنند و در اختیار تیم هستند و همچنین از زحمات همکارانم تشکر کنم.

وی افزود: در چهار پنج دقیقه پایانی مسابقه، کمی حواشی بازی زیاد شد که البته کاری به ما نداشت، چرا که تماشاگران تبریزی کمی با مسوولان‌شان بحث کردند و یک سری مسایل به وجود آوردند که موجب شد بازی چند بار متوقف شود. به هر حال ما سعی کردیم، بازیکنان‌مان را از حاشیه دور کنیم و خدا را شکر بازیکنانم حرفه‌ای فکر کردند و بازی‌شان را انجام دادند و خوب هم ظاهر شدیم و توانستیم به یک برد ارزشمند دست پیدا کنیم. ان‌شاالله این برد بتواند شرایطی برای نتیجه گرفتن تیم در بازی‌های آینده را نیز فراهم کند.

ناظم‌الشریعه درباره صعود یک پله‌ای تیمش به رده دوم جدول، گفت: قبلا هم گفته بودم که نیاز به زمان داریم تا بازیکنان‌مان کمی باتجربه‌تر شوند و اکنون هم خیلی خوب کار می‌کنند و از همه مهم‌تر که یک تیم هستیم و منیت در کار ما نیست. امیدوارم بازیکنانم بدون غرور کارشان را ادامه دهند و تیم‌مان دچار غرور کاذب نشود. تلاش می‌کنیم بازی خوب انجام دهیم.

وی ادامه‌داد: در ابتدا هم قرار نبود که قهرمان شویم، ولی سعی می‌کنیم با ارایه بازی خوب، نتیجه خوب هم کسب کنیم. مطمئن باشید اگر به همین صورت پیش برویم، نتیجه بهتری به دست می‌آوریم. سه بازیکن از تیم ما به اردوی تیم‌ملی دعوت شده‌اند که یکی از آن‌ها از تیم امیدمان و خوزستانی است و مطمئن باشید اگر روند به همین صورت پیش برود و تیم در رده‌های بالای جدول بماند، بازیکنان بیشتری از تیم ما به تیم‌ملی دعوت می‌شوند که این برای فوتسال خوزستان خیلی خوب است و پیشرفت محسوب می‌شود و ان‌شاالله که تداوم هم داشته باشد.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پایان درباره بازی آینده تیمش مقابل مقاومت البرز، عنوان‌کرد: این هفته بازی خیلی سختی داریم و در دور رفت نیز مقابل این تیم به تساوی رسیدیم. مقاومت البرز تیمی جوان و دونده است و شرایط این تیم روز به روز بهتر می‌شود. می‌دانیم بازی سختی داریم و باید با سخت‌کوشی به نتیجه برسیم و تلاش‌مان هم این است که بهترین نتیجه را بگیریم.

[divider]

قهرمانی مناطق نفت‌خیز در دور رفت لیگ برتر گلبال کشور 2014-12-20_15-32-57

عباس طرفی، سرمربی تیم گلبال مناطق‌نفت‌خیزجنوب اظهار کرد: این مسابقات ۲۶ و ۲۷ آذرماه در دو گروه چهار تیمی و پنج تیمی برگزار شد که تیم ما در گروه الف این مسابقات که پنج تیمی بود، به مصاف حریفان خود رفت.

وی افزود: در گروه الف این مسابقات با تیم‌های مازندران، اصفهان، کیهان‌بد تهران و کرمان هم‌گروه بودیم که مقابل اصفهان به تساوی رسیدیم و برابر سه حریف دیگرمان به پیروزی دست پیدا کردیم و توانستیم با تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم اصفهان در گروه خودمان، قهرمان دور رفت شویم.

وی بیان‌کرد: عملکرد تیم‌مان خوب بود و بازیکنان‌مان نیز خوب کار کردند، البته برخی بازیکنان انتظارمان را برآورده نکردند. باتوجه به این‌که بیشتر بازیکنان‌ ما جوان هستند و بازیکنان‌مان در دوران بدنسازی به سر می‌برند، این‌ها دلایلی بود تا در عملکردمان تاثیر بگذارد.

سرمربی تیم گلبال مناطق‌نفت‌خیزجنوب گفت: برای دور برگشت برنامه‌ریزی می‌کنیم و بیشتر کار خواهیم کرد تا بازیکنان‌مان را از نظر آمادگی جسمانی به سطح بالایی برسانیم و در دور برگشت نیز نتیجه مثبتی بگیریم.

وی با بیان این‌که هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر کشور است، عنوان‌کرد: تیم ما شش دوره پیاپی است که قهرمان لیگ برتر می‌شود و امسال هم می‌خواهیم تلاش کنیم تا هفتمین قهرمانی لیگ را به دست آوریم.

طرفی خاطرنشان‌کرد: امکانات‌مان خوب است و مشکلی نداریم و جا دارد از زحمات نظری مدیرعامل باشگاه، داوودی مسوول گلبال باشگاه، شیروانی رییس هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان و کیانی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر کنم. تمام امکاناتی که یک تیم نیاز دارد، برای ما فراهم است و به همین دلیل چندین سال است که روی سکوی اول هستیم.

[divider]

پایان مسابقات انتخابی وزنه‌برداری جانبازان و معلولان خوزستان 2014-12-20_15-33-58

سیدعلی موسوی، مسوول برگزاری مسابقات هیات جانبازان و معلولان استان اظهارکرد: این مسابقات ۲۸ آذرماه با حضور ۲۰ وزنه‌بردار در رده‌های سنی امید و بزرگسالان به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در وزن ۴۹ کیلوگرم رضا بلوکی و مسلم مسلم‌زاده به ترتیب در رده‌‌های سنی بزرگسالان و امید، در وزن ۵۴ کیلوگرم سجاد مهرآوان در رده‌ سنی بزرگسالان، در وزن ۵۹ کیلوگرم امین ساعدی در رده سنی امید و در وزن ۶۵ کیلوگرم غلامحسین چلتوکار و روشن‌زاده به ترتیب در رده‌های سنی بزرگسالان و امید توانستند به عضویت تیم استان خوزستان درآیند.

مسوول برگزاری مسابقات هیات جانبازان و معلولان خوزستان ادامه‌داد: در وزن ۷۲ کیلوگرم حجت بابادن‍ژاد، در وزن ۸۰ کیلوگرم نادر زرگانی، در وزن ۸۸ کیلوگرم داوود زرگانی، در وزن ۹۷ کیلوگرم جاسم کرملاچعب و در وزن ۱۰۷+ کیلوگرم احمد امین‌زاده و محمد کریمی همگی در رده‌ سنی بزرگسالان با ثبت رکوردهای لازم، عضو تیم استان شدند.

وی بیان‌کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به عنوان نفرات تیم استان در مسابقات کشوری پیش‌رو که احتمالا بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند. تیم استان دو سال پیش در مسابقات کشوری جایگاه سوم را به دست آورد.

موسوی در پایان درباره سطح رقابت‌های استانی، گفت: مسابقات از سطح خوبی برخوردار بود و رکورد‌هایی که توسط وزنه‌برداران به ثبت رسید، عالی بودند.

[divider]

شکست حفاری در دور برگشت لیگ برتر تیراندازی کشور 2014-12-17_12-47-31

سپیدار بختیاری، مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری اظهارکرد: این هفته از مسابقات، ۲۷ آذرماه در تهران برگزار شد و ما با تیم پاس قوامین بازی داشتیم.

وی افزود: در این مسابقه شرایط خاصی برای ما به وجود آمد و باتوجه به این‌که نتوانستیم برای اعزام بازیکنان‌مان به تهران  بلیت تهیه کنیم، تیم‌مان کامل اعزام نشد و به جای هشت نفر با چهار بازیکن در این هفته به مصاف پاس قوامین رفتیم.

مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری گفت: این شرایط موجب شد که در بازی‌ای که می‌توانستیم به پیروزی برسیم، شکست بخوریم، ولی همین حضورمان باعث شد که امتیاز منفی نگیریم. به هرحال باید خود را برای هفته بعدی مسابقات که دو هفته دیگر است، آماده کنیم.

وی بیان‌کرد: در هفته دوم مسابقات دور برگشت با تیم‌های اردبیل و علوم انتظامی بازی داریم و تلاش می‌کنیم که نتیجه دیدار مقابل پاس قوامین را جبران کنیم.

[divider]

درخشش تنیسورهای خوزستانی در مسابقات بین‌المللی جام فجر 2014-12-14_19-06-49

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس‌روی‌میز استان اظهارکرد: این مسابقات ۲۵ تا ۲۸ آذرماه با حضور ۲۰ تیم خارجی و ۱۵ تیم داخلی در رده‌های سنی نوجوان و جوانان به میزبانی قزوین برگزار شد.

وی بیان‌کرد: سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی از خوزستان در قالب تیم‌ملی الف جوانان در بخش تیمی به قهرمانی رسیدند. در بخش انفرادی نیز امیری‌نیا و باشت‌باوی به ترتیب اول و دوم شدند. در بخش دوبل هم امیری‌نیا و باشت‌باوی در جایگاه نخست قرار گرفتند.

دبیر هیات تنیس ‌روی ‌میز خوزستان گفت: در بخش تیمی بانوان نیز زهرا علوی از خوزستان همراه با تیم‌ملی جوانان الف قهرمان شد و بهاره بابادی‌وند از خوزستان همراه با تیم‌ملی جوانان ب، به نایب‌قهرمانی رسید. علوی در بخش انفرادی نیز در جایگاه سوم قرار گرفت. در بخش دوبل هم علوی و بابادی‌وند اول شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: عملکرد تنیسورهای خوزستانی در هر دو بخش آقایان و بانوان  این دوره از مسابقات بسیار خوب و رضایت‌بخش بود.

[divider]

نفت امیدیه پیروز داربی بسکتبال خوزستان در لیگ یک کشور2014-12-14_19-08-39

در این هفته از مسابقات روز جمعه(۲۸ آذرماه) نفت امیدیه در خانه خود توانست مقابل شهرداری دزفول با حساب ۶۴ بر ۴۰ به پیروزی برسد.

نفت امیدیه و شهرداری دزفول به ترتیب در جایگاه های هفتم و هشتم قرار دارند.

در هفته سیزدهم این مسابقات پنجم دی ماه، شهرداری دزفول در خانه خود از مانیزان کرمانشاه پذیرایی می کند و نفت امیدیه میهمان آدمیس میناب است.

https://hoorkhabar.ir/521765کپی شد!
147
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.