آخرین اخبار ورزش خوزستان

مرگ خاموش وزنه‌بردار ملی‌حفاری2014-12-16_15-44-51

این وزنه بردار ۲۵ ساله که یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری قبل از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون بود، جمعه هفته گذشته و در جریان هفته سوم لیگ وزنه برداری بزرگسالان با دوبنده تیم ملی‌حفاری در اهواز به روی تخته رفت اما یک روز پس از بازگشت به زادگاهش، شیراز، در منزل خود دچار گازگرفتی شد و جان خود را از دست داد.

میثم محبی سال ۱۳۸۸ همراه با تیم مناطق نفت خیز جنوب مدال طلای رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. او همچنین در سال‌های ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ با کسب عنوان قهرمانی دسته ۹۴ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بزرگسالان کشور، مدال طلای جام نامجو را ازآن خود کرد.

این وزنه‌بردار شیرازی که همواره درخششی خیره کننده در رقابت‌های داخلی داشت طی سال‌های گذشته در سه مقطع به اردوی تیم‌ملی دعوت شد؛ دو بار توسط کوروش باقری و یک بار هم توسط بهمن زارع. محبی همچنین طی سه فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین نفرات تیم ملی حفاری بود و در دو قهرمانی این تیم در رقابت‌های لیگ وزنه برداری کشور در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ سهیم بود. محبی که سال گذشته عنوان بهترین وزنه بردار دسته ۹۴ کیلوگرم رقابت‌های لیگ را به دست آورد، امسال هم با دوبنده ملی حفاری در رقابت‌های لیگ وزنه برداری شرکت کرد و جمعه گذشته با حدنصاب مجموع ۳۶۹ کیلوگرم، در رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم عنوان دوم را به دست آورد.

به گزارش فدراسیون وزنه برداری، محبی بهترین رکوردهای شخصی خود را سال گذشته و در جریان هفته چهارم لیگ وزنه برداری به ثبت رساند؛ جایی که در حرکت یکضرب ۱۷۶ و در دوضرب ۲۱۶ کیلوگرم را مهار کرد و با حدنصاب مجموع ۳۹۲ کیلوگرم در وزن خود صدرنشین شد. پیکر مرحوم محبی صبح چهارشنبه در شیراز تشییع خواهد شد.

فدراسیون وزنه‌برداری ضایعه تاسف بار درگذشت میثم محبی، وزنه بردار جوان کشور را به جامعه ورزش و خانواده محترم وی تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران الهی مسئلت می نماید.

هورنیوز درگذشت این ورزشکار را به خانواده محترم وی و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید.

[divider]

برگزاری استاژ نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ2014-12-16_15-45-53

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار کرد: این استاژ روز جمعه (۲۸ آذرماه) در شوش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی سراسر استان می‌توانند در این استاژ که زیر نظر شاپوری، مسوول این سبک در استان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: ظرفیت این کلاس ۸۰ نفر است و قرار است تمام تکنیک‌های سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ از کمربند زرد تا مشکلی آموزش داده شود.

وی در پایان عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کلاس تا روز برگزاری کلاس مهلت دارند با مراجعه به دفتر هیات ورزش‌های رزمی شوش واقع در اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اقدام به ثبت‌نام کنند.

[divider]

برتری نفت آبادان و شکست صنایع در هفته اول دور برگشت لیگ بسکتبال2014-12-14_19-08-39

هفته نخست دور برگشت لیگ ملی بسکتبال کشور روز گذشته (دوشنبه) انجام شد که طی آن تیم صنایع پتروشیمی در ماهشهر میزبان تیم صدر جدولی دانشگاه آزاد بود و در نهایت با نتیجه ۴۳ بر ۷۱ از حریفش شکست خورد.

همچنین در یکی از دیدارهای حساس و جنجالی این هفته، تیم نفت آبادان در گرگان توانست تیم شهرداری این شهر را با نتیجه ۷۳ بر ۶۸ شکست دهد. در اواسط این بازی اعتراض تماشاگران گرگانی به داور باعث شد تا قاضی، مسابقه را برای دقایقی متوقف کند.

همچنین تیم پتروشیمی بندرامام در این هفته از رقابت‌ها استراحت داشت.

[divider]

برپایی کلاس مربیگری درجه ۳ آمادگی‌جسمانی بانوان 2014-12-16_15-46-54

این کلاس زیر نظر کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی استان از فردا (چهارشنبه) به مدت هشت روز در سوسنگرد برگزار می‌شود.

ظرفیت این کلاس ۳۵ نفر است و در هر دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و به افرادی که این کلاس را با موفقیت پشت سر بگذارند، کارت مربیگری درجه سه این رشته اهدا می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/515294کپی شد!
192
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.