آخرین اخبار ورزش خوزستان

جایگاه دوم نماینده خوزستان در لیگ یک ووشو کشور2014-12-15_16-29-39

محمدعلی عسکری‌فر، دبیر هیات ووشو استان اظهار کرد: هفته‌های هفتم و هشتم لیگ دسته اول ووشو کشور ۲۱ آذرماه در محل آکادمی فدراسیون واقع در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که تیم نن‌شائولین ووشو انصار المهدی(عج) به ترتیب و با نتایج ۹ بر ۳ و ۸ بر ۵ تیم‌های هیات البرز و شهرداری ملارد را شکست داد.

وی افزود: در پایان این دو هفته از رقابت‌ها تیم هیات اردبیل با ۱۸ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم نن‌شائولین ووشو انصار المهدی(عج) با ۱۵ امتیاز و تیم هیات ملارد با ۱۲ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دبیر هیات ووشو خوزستان بیان کرد: فنی‌ترین تیم این مسابقات تیم ما انتخاب شد. همچنین امتیازآورترین تالوکار مصطفی پوری و مربی نمونه حسن عسکری‌فر هر دو از تیم ما شناخته شدند.

وی درخصوص عملکرد تیم خوزستان در این پیکارها گفت: ما باتوجه به این‌که یک بازی کمتر در لیگ انجام داده‌ایم این امید را داریم که به صدر جدول برسیم. ما برنامه‌ریزی‌های مناسبی را داشتیم و ووشوکاران‌مان خیلی خوب کار می‌کنند. تیم‌مان توانست تیم خوب شهرداری ملارد را شکست دهد و یک نتیجه خوب و راضی‌کننده را به دست آورد. ما برنامه‌ریزی‌ کرده‌ایم و ان‌شاالله بتوانیم قهرمانی این مسابقات را به دست آوریم.

[divider]

رقابت پولادمردان نوجوان خوزستانی در هفته دوم لیگ استان2014-12-14_19-09-54

غلام‌علی لاله‌زار، دبیر هیات وزنه‌برداری استان اظهارکرد: این هفته از مسابقات ۲۷ آذرماه به میزبانی لالی برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: در هفته اول لیگ تیم‌های نفت و گاز مسجدسلیمان، شوشتر، نفت اهواز، آبادان، بهبهان، دزفول، رامهرمز و لالی حضور داشتند و مسابقات با قهرمانی نفت اهواز به پایان رسید.

دبیر هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: وضعیت رده‌ سنی نوجوانان استان خوب است و امسال توانستیم قهرمان ایران شویم. در کل در رده پایه خوب کار می‌کنیم و در رده ‌سنی جوانان هم امسال نایب‌قهرمان ایران شدیم.

وی عنوان‌کرد: اگر حمایت مالی شویم، می‌توانیم انگیزه شهرستان‌ها را نیز برای کار بالا ببریم. البته تا آن‌جا که توانسته‌ایم در حمایت از آن‌ها کوتاهی نکرده‌ایم. در این راستا نیز اداره‌کل ورزش و جوانان استان به ما کمک کرده است.

[divider]

رقابت شمشیربازان خوزستانی با حریفان کشوری2014-12-15_16-30-36

سید‌لطیف قارونی، دبیر هیات شمشیربازی استان اظهار‌ کرد: مسابقات شمشیربازی باشگاه‌های کشور در دو اسلحه اپه و فلوره روز پنج‌شنبه، ۲۷ آذرماه در تهران برگزار می‌شود که تیم هیات شمشیربازی خوزستان نیز به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی افزود: احتمال دارد در جلسه‌‌ای که قرار است فردا (سه‌شنبه) برگزار شود نام تیم به اداره‌کل ورزش خوزستان تغییر کند که اگر این‌گونه شود به مراتب بهتر است، زیرا می‌توان از بودجه اداره ورزش استان بهره برد، در غیر این‌صورت مسایل مالی بر عهده هیات شمشیربازی استان خواهد بود.

دبیر هیات شمشیربازی خوزستان هدف تیم استان از شرکت در این رقابت‌ها را کسب تجربه و بالا بردن سطح فنی بازیکنان برشمرد.

[divider]

نفت‌مسجدسلیمان با ۲ بازیکن خارجی پای میز مذاکره می‌نشیند2014-12-15_16-31-22

مسعود رضاییان اظهارکرد: فعلا تمرینات تیم‌مان تعطیل است و از سوم دی ماه در مسجدسلیمان آغاز می‌شود و پس از چند روز تمرین از هفتم دی ماه قصد برگزاری اردویی ۱۰ روزه را داریم.

وی بیان کرد: برای برپایی اردو، کیش، قشم و بندرعباس مدنظر ما بود که زمین چمن قشم مصنوعی بود و در کیش هم با مشکل چمن مواجه بودیم و می‌توان گفت که شانس برپایی اردو در بندرعباس زیادتر است. البته هیات فوتبال این استان از ما برنامه خواسته تا ببیند با توجه به این که ما می‌خواهیم صبح و عصر تمرین کنیم، می‌تواند در آن زمان زمین چمن در اختیار ما بگذارد یا خیر. به هر حال تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره جذب بازیکن، گفت: یک مدافع ازبکستانی و یک هافبک تهاجمی اهل مولداوی مورد پسند کادر فنی قرار گرفتند و قرار است با مدیر برنامه این بازیکنان صحبت کنیم تا این بازیکنان یکم دی ماه به این جا بیایند تا فرصت بیشتری برای انجام کارها داشته باشیم. به هر حال باید بیایند تا با آن‌ها پای میز مذاکره بنشینیم. البته در خصوص قرارداد هم باتوجه به پایه‌های رقم‌های اعلامی ما و آن‌ها، فکر نمی‌کنم در این زمینه خیلی مشکل داشته باشیم و شانس جذب آن‌ها خیلی زیاد است، مگر این‌که پای میز مذاکره، جلسه به صورت دیگری پیش برود.

وی در پایان عنوان کرد: برای جذب بازیکن ایرانی هم در حال مذاکره هستیم. ما خواهان جذب قزل از نفت تهران هم هستیم که در این خصوص با قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه هم صحبت کردیم.

[divider]

برگزاری کارگاه تغذیه ورزشی در اهواز2014-12-15_16-32-26

نوشین کیانی، نایب‌رییس هیات کونگ‌فو استان اظهارکرد: این کارگاه روز جمعه (۲۸ آذرماه) در هر دو بخش آقایان و بانوان در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که ظرفیت کلاس در هر دو بخش آقایان و بانوان ۵۰ نفر است، گفت: این کارگاه زیر نظر محمد گله‌داری، استاد دانشگاه برگزار می‌شود و در آن درخصوص تغذیه ورزشی ورزشکاران در حین، قبل و بعد از تمرین صحبت خواهد شد.

نایب‌رییس هیات کونگ‌فو خوزستان در پایان عنوان‌کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کلاس تا روز چهارشنبه این هفته مهلت دارند با شماره ۰۹۱۶۹۱۷۷۲۵۵تماس بگیرند.

https://hoorkhabar.ir/513230کپی شد!
161
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.