امام جمعه شادگان: حضور در پیاده‌روی اربعین تقویت جبهه‌ اسلام در برابر کفر است

امام جمعه شادگان گفت: حضور در پیاده‌روی اربعین، تقویت جبهه‌ اسلام در برابر کفر و یزدیان زمان است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع)، پیاده‌روی اربعین حسینی را جهادی راستین به معنای واقعی کلمه دانست و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی علاوه بر اینکه زیارتی سرشار از معنویت و روحانیت است، نوعی جهاد حسینی و سیاسی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به عزیمت میلیون‌ها زائر به کربلای معلی همزمان با اربعین حسینی، این آمار را باور نکردنی و تحسین برانگیز دانست و افزود: سیل جمعیت با پای پیاده از شهرها و روستاها و طبقات و اقشار مختلف کشور به سمت کربلای معلی به راه افتاده‌ و به یقین هیچ قدرتی نمی‌تواند جلودار این دل‌های آماده و منقلب باشد.

امام جمعه شادگان در خطبه‌های خود، اربعین را تجلی عشق به تربت و مرقد سیدالشهدا(ع) و آغاز یک حرکت حسینی به‌ معنای حقیقی کلمه دانست که با وجود گذشت قرن‌های متمادی، همچنان دل همه‌ دوست‌داران اهل بیت (ع) و همه‌ آزادگان جهان را به‌ سوی رستگاری، عزت و افتخار می‌کشاند.

شرفی، زنده ماندن اسلام ناب محمدی، نهضت حسینی و انقلاب اسلامی ایران را در گرو دعای زائران پیاده اربعین حسینی دانست و گفت: یأس و کور شدن دشمنان مهم‎ترین دستاورد این سفر معنوی است.

این روحانی در پایان عنوان کرد: حضور در پیاده‌روی اربعین، تقویت جبهه‌ اسلام در برابر کفر و یزدیان زمان است و این قدرت‌نمایی عظیم مایه‌ امنیت جهان اسلام و حتی جامعه‌ اسلامی خواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/508404کپی شد!
85
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.