امام جمعه سردشت زیدون: سازمان حقوق بشر مدافع ابرقدرت‌هاست

امام جمعه سردشت زیدون گفت: حقوق بشر غربی، حقوق ابر‌قدرت‌هاست و این سازمان مدافع کسانی است که قدرت دارند.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون ضمن اشاره به فرا رسیدن اربعین سید الشهدا، اظهار داشت: محبین و دلدادگان ابا عبدالله الحسین(ع) کسانی هستند که با مکتب آن بزرگوار آشنا هستند و ریشه جهل و انحراف را از بین می‌برند.

وی تصریح کرد: در آن زمان که جامعه مملو از ظلم و ستم بود و این رویه جایگزین عدالت و شرکت و بت‌پرستی جایگزین خداپرستی شده و سنت پیغمبر اسلام (ص) فراموش شده بود، اباعبدالله الحسین (ع) به میدان آمد و حق را ادا کرد.

امام جمعه سردشت زیدون افزود: اباعبدالله الحسین (ع) پرچمی را به اهتزاز درآورد که ملت‌های جهان به‌عنوان پرچم اسلام آن را ملاک و معیار خود قرار دادند.

قائمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هم به برکت همین نهضت اباعبدالله الحسین (ع) به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با الهام از عاشورای حسینی، غیرت دینی را در مردم شکوفا و آنها را بیدار و آگاه کرد.

این روحانی اضافه کرد: در آن زمان، مردم انقلاب اسلامی شعارشان این بود که رهبر ما خمینی(ره) و نهضت ما حسینی (ع) است.

خطیب نماز جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه ماهیت قیام اباعبدالله الحسین(ع) مبارزه با جهل و نادانی بود، افزود: کسانی که در اردوگاه دشمن بودند، مغرور شدند و متاع ناچیز دنیا را به آخرت خود فروخته و در مقابل امام زمان خود ایستادند و او را به شهدات رساندند.

قائمی گفت: برای همه ما این نهضت و این عاشورا درس و عبرت است که با جهل و کج‌فهمی و بی‌تفاوتی به جامعه، مبارزه کنیم.

وی با توجه به اردوگاه دشمن که قصد دارد معنویت را از جامعه بردارد گفت: بعضی‌ها می‌خواهند حقیقت دینی ما را کمرنگ کنند که در این زمینه باید مراقب باشیم.

امام جمعه سردشت زیدون به اهداف شوم کسانی که خود را مدعیان حقوق بشر می‌دانند اشاره داشت و عنوان کرد: آنها شعار حقوق بشر می‌دهند و برای بلعیدن ملت‌های ضعیف، بهانه‌های واهی را علم کرده و به آنها هجوم می‌آورند.

این روحانی در پایان با اشاره به ظلم و ستمی که در امریکا در حق مردم این کشور می‌شود گفت: حقوق بشر، حقوق ابر‌قدرت‌هاست و این سازمان، مدافع کسانی است که قدرت دارند.

https://hoorkhabar.ir/508383کپی شد!
147
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.