رئیس شورای شهر اهواز: می بایست از ظرفیت های مشورتی استفاده شود

رئیس شورای شهر اهواز در گفتگو با هورنیوز گفت:  وظیفه اصلی شورا سیاست گذاری و نظارت پس از انتخاب شهردار می باشد و نه دخالت در کار شهردار بر همین اساس شورا نمی تواند در کار شهردار دخالت نماید.

حجت الاسلام قربانعلی سعادت نیا در خصوص انتصاب اخیر در معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در خصوص این انتصاب شهردار با ما هیچ مشورتی نداشته است و از نظر ما بهره نبرده و اینکه در چه راستا بخواهد از ایشان کار بگیرید و یا اینکه چه دغدغه ایی داشته است با ما مشورت ننموده است و عرض کنم که افراد می بایست از ظرفیت های مشورتی بهره برداری نمایند.

 وی گفت:  البته در مجلس شورای اسلامی به این صورت است که رئیس جمهور برای معرفی وزیر از کمسیون مربوطه به جهت تعامل نظرخواهی می کند و رایزنی دارد که در این انتصاب نه با بنده نه با کمسیون خدمات شهری مشورتی انجام نگرفته است.

وی در خصوص اینکه عده ایی از اعضای شورا بعد از این انتصاب نارضیاتی خو را اعلام داشتند گفت: دغدغه های افراد شورا به جا می باشد و ایشان می توانند اظهار نظر شخصی هم داشته باشند ولی اگر همکاران عزیز در این مورد اعتراضی داشته باشند می توانند با مشورت و تشکیل جلسه به رفع دغدغه ها بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در پایان عنوان داشت که باید با همدلی و صفا به دغدغه ها پایان دهیم .

https://hoorkhabar.ir/496862کپی شد!
220
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.