آخرین اخبار ورزش خوزستان

مدیرعامل استقلال اهواز: مشکلات مالی تیم حل می‌شود/درمورد جدایی یزدی چیزی نمی‌دانم2014-12-06_17-11-11

ارسطو جهانداری درباره شرایط تیم استقلال اهواز اظهار کرد: خدا را شکر تیم‌مان بد نیست و کادر و بازیکنان تیم در حال کار کردن هستند و ان‌شاالله که در بازی پیش رو پیروز شویم تا استقلال اهواز در صدر باقی بماند.

وی ادامه داد: تیم ما بهتر از این هم می شود. به خاطر بحث خدمت سربازی، پنج نفر از بازیکنان تیم‌مان را از دست دادیم و اکنون شش جای خالی داریم و می‌خواهیم بازیکن‌های مورد نظرمان را بگیریم تا از لحاظ کیفی استقلال اهواز به شرایط مناسب‌تری نسبت به گذشته برسد.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز درخصوص اعتصاب چند روز گذشته بازیکنان این تیم، گفت: متاسفانه بازیکنان به دلیل این‌که پول به آن‌ها داده نشد در تمرینات شرکت نکردند اما در ادامه با آن‌ها صحبت کردیم و قول‌هایی به آن ها دادیم. ان‌شاالله مشکل‌شان حل است و از نظر مالی دیگر مشکلی نخواهند داشت.

وی درباره این صحبت یزدی، سرمربی تیم که “اگر باشگاه به خواسته‌های‌ تیم توجه نکند نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم“ توضیح داد: او در این مورد با من صحبتی نکرده است و در جریان این موضوع نیستم. اگر خواسته های او مبنی بر مسایل مالی باشد که ان‌شاالله حل می‌شود و اگر درخصوص جذب بازیکن است، در این زمینه هم در حال مذاکره با بازیکنان هستیم. در هر صورت تا آن‌جا که می‌توانیم باشگاه را تقویت و به کادر مربی‌گری و بازیکنان کمک خواهیم کرد.

جهانداری افزود: آقای یزدی به من گفت که به خاطر کمر درد در تمرین دیروز شرکت نکردم و دیگر در مورد جدایی از تیم چیزی نمی‌دانم و با من صحبتی در این خصوص نکرده است.

وی در پایان گفت: شرایط و روحیه بازیکنان تیم خوب است، چرا که آن‌ها هفته گذشته توانستند در یزد پیروز شوند و این نشان دهنده یک جو مناسب در تیم است. امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم و بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.

[divider]

نفت‌مسجدسلیمان نماینده خوزستان در لیگ برتر جودو کشور2014-12-06_17-14-12

دوازدهم آذرماه قرعه‌کشی لیگ برتر جودو کشور در محل فدراسیون جودو انجام و مقرر شد که هفته اول این رقابت ها ۲۷ آذرماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شود.

هشت تیم موسسه میزان خراسان شمالی، هیات جودو نوشهر، نیروی زمینی ارتش، پالایش گاز ایلام، پاس قوامین تهران، نفت مسجدسلیمان، شبهای گلوبندک تهران و پاس ثامن الحجج خراسان رضوی در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

[divider]

استقلال‌خوزستان پاسخ درخواست پرسپولیس را داد2014-12-06_17-15-08

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درخصوص این درخواست باشگاه پرسپولیس، اظهارکرد: باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب میثم مجیدی به صورت کتبی درخواستی به ما ارسال کرد و ما هم امروز پاسخ درخواست این باشگاه را به صورت کتبی ارسال کردیم.

وی در ادامه درباره این‌که نام ویسی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ملی امید مطرح شده است، گفت: ویسی تا پایان فصل با باشگاه ما قرارداد دارد و این‌که خود ویسی و هیات مدیره باشگاه چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرند، هنوز مشخص نیست.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان ادامه‌داد: هر کدام از اعضای باشگاه ما، هر وقت تیم‌ملی کمکی بخواهد در حد مقدورات‌مان به آن کمک خواهیم کرد.

[divider]

دعوت بانوان دوچرخه‌سوار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی جوانان2014-12-06_17-16-15

خضیر حیاتی، دبیر هیات دوچرخه‌سواری استان اظهار کرد: این اردو از ۱۷ آذرماه در تهران آغاز می‌شود و از خوزستان فروزان عبداللهی و راحیل لرکی در آن حضور خواهند داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این اردو اعزام دوچرخه‌سواران برتر به مسابقات آسیایی و معرفی آن‌ها به تیم‌ملی است.

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان عنوان کرد: هر دو ورزشکارخوزستانی از لحاظ فنی قوی هستند و امیدوارم حداقل یکی از آن‌ها به مسابقات آسیایی اعزام شود.

[divider]

برتری نفت آبادان در هفته پنجم سوپرلیگ والیبال نشسته کشور2014-12-06_17-16-49

عبدالزهرا سیلاوی‌زاده، سرمربی تیم پالایش نفت آبادان اظهار کرد: در این هفته از مسابقات توانستیم در یک بازی سخت با نتیجه ۳ بر ۲ برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی برسیم.

وی افزود: تیم نفت و گاز گچساران بازیکنان خیلی خوبی دارد و چند تن از آن‌ها نیز ملی‌پوش هستند.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان بیان کرد: در حال حاضر تیم ما در رده پنجم جدول است که البته نسبت به تیم‌های دیگر یک بازی کمتر داریم.

وی در مورد بازی هفته آینده تیمش برابر ذوب‌آهن در اصفهان عنوان کرد: امیدواریم با همت بازیکنان با غیرت خوزستانی که در اختیار داریم، بتوانیم در این بازی نیز به پیروزی برسیم و سه امتیاز کامل آن را کسب کنیم تا به صدر جدول لیگ برسیم.

[divider]

هفته تلخ نمایندگان خوزستان در لیگ یک بسکتبال کشور2014-12-06_17-17-52

در این هفته از مسابقات روز جمعه (۱۴ اذرماه) شهرداری دزفول با حساب ۶۰ بر ۶۹ برابر میزبان خود شهرداری تبریز تن به شکست داد. نماینده دزفول در جایگاه پنجم قرار دارد.

در همین هفته نفت امیدیه دیگر نماینده استان در این رقابت ها، مقابل میهمان خود آرارات تهران با حساب ۶۹ بر ۷۵ مغلوب شد. این نماینده استان در مکان هفتم جای گرفته است.

در هفته یازدهم این مسابقات بیستم آذرماه، شهرداری دزفول در خانه از کاله مازندران پذیرایی می کند و نفت امیدیه میهمان شهرداری تبریز است.

[divider]

قهرمانی پتروشیمی بندرامام در مسابقات بسکتبال جوانان خوزستان2014-12-06_17-18-30

حسین منصورزاده، مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال استان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در شهرستان‌های مختلف و از ۷۰ روز پیش آغاز شد.

وی بیان کرد: از این ۱۶ تیم در نهایت چهار تیم پتروشیمی بندرامام، بهبهان پلاست بهبهان، هیات بسکتبال ایذه و شرکت ملی حفاری به مرحله پایانی راه پیدا کردند.

مسوول کمیته برگزاری مسابقات هیات بسکتبال خوزستان گفت: در پایان این رقابت ها، پتروشیمی بندرامام قهرمان شد، شرکت ملی‌حفاری در جایگاه دوم قرار گرفت و هیات بسکتبال ایذه سوم شد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و از کیفیت بالایی برخوردار بود و نتایج‌ها نیز نزدیک به هم بود. استقبال تماشاگران نیز بسیار خوب بود.

منصورزاده گفت: تاکنون توانسته ایم مسابقات رده های سنی مختلفی را برگزار کنیم و مسابقات رده سنی امید نیز برگزار خواهد شد که مراسم قرعه‌کشی تیم ها ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد.

[divider]

پایان مسابقات اسنوکر زیر ۱۵ سال خوزستان2014-12-06_17-19-10

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (۱۴ آذرماه) به میزبانی اهواز برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در پایان این مسابقات، تیم اندیمشک متشکل از علی مهدی‌زاده و مهدی حیدری با مربیگری محمد محبی به قهرمانی رسید، تیم شوش متشکل از کیان حیدری‌فر و سجاد بنی‌اسد با مربیگری حسین حلفی دوم شد و تیم رامهرمز متشکل از محمد خدری‌غریبوند و علیرضا ممبینی با مربیگری محمد آلبوفتیله در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس با بیان این‌که مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد، خاطرنشان‌کرد: در این رقابت‌ها بنی‌اسد توانست مهدی‌زاده که پدیده مسابقات زیر ۱۵ سال ایران شده بود را شکست دهد که این نشان می‌دهد، پیشرفت خیلی خوبی حاصل شده است و اسنوکربازان استان کار کرده بودند و این نوید بسیار خوبی برای اسنوکر استان است.

https://hoorkhabar.ir/496406کپی شد!
86
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.