امام جمعه شادگان: دانشجویان از عاملان اصلی توسعه هستند

امام جمعه شادگان گفت: دانشجویان از عاملان اصلی توسعه در هر جامعه‌ای هستند و وظیفه دارند که در توسعه همه‌جانبه جامعه نقش اصلی و اساسی خود را ایفا کنند.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، ابتدا ضمن تبریک روز دانشجو در رابطه با فلسفه نامگذاری ۱۶ آذر به نام روز دانشجو با اشاره به نقش دانشجو در توسعه جامعه اظهار داشت: دانشجویان از عاملان اصلی توسعه در هر جامعه هستند و وظیفه دارند که در توسعه همه‌جانبه جامعه نقش اصلی و اساسی خود را ایفا کنند.

وی افزود: روز دانشجو یعنی اینکه دانشجو احساس وظیفه کرده و در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، حمایت از سازندگی و ارزش‌های مادی و معنوی در تمام مقاطع از هیچ کوششی دریغ نکند.

امام جمعه شادگان با اشاره به گرامیداشت سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۶۳ خاطرنشان کرد: مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی ایران کار فرهنگی است، بنابراین نباید از این هویت انقلاب غفلت کنیم.

شرفی متذکر شد: مسئله فرهنگ از مسائل مهم جامعه است به طوری که به تعبیر مقام معظم رهبری شاکله معنویت و هویت ملت‌ها به فرهنگ‌ بستگی دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شادگان در پایان با اشاره به اقدامات مناسب اهالی شریف شادگان در مسیر سه راهی خوردورق برای ارائه خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: باعث افتخار است که مردم این شهرستان خدمتگزار زائران حسینی هستند.

https://hoorkhabar.ir/494030کپی شد!
124
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.