امام جمعه شهر چمران ماهشهر: تأسیس شهرک صنعتی چمران آمار بیکاری را به صفر می‌رساند

خطیب جمعه شهر چمران ماهشهر گفت: تأسیس شهرک صنعتی می‌تواند آمار بیکاری در شهر چمران را به عدد صفر برساند و مشکل اشتغال جوانان این شهر را برطرف کند.

حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران اظهار کرد: روز جمعه متعلق به ولی عصر (عج) است و باید برای سلامتی و تسریع در ظهور این امام همام دست به دعا برداریم.

وی افزود: ظهور منجی عالم بشریت نیازمند شرایط و مقدماتی است که یکی از مهم‌ترین این شرایط آماده شدن ۳۱۳ یار و شخصیتی است که باید امام عصر را در زمان ظهور همراهی کنند.

امام جمعه شهر چمران ماهشهر در ادامه با بیان اینکه بصیرت، فقاهت، جامعیت و دلسوزی که مقام معظم رهبری دارد موهبتی برای جامعه اسلامی است، تأکید کرد: باید برای ظهور حجت ابن الحسن (عج) ۳۱۳ خامنه‌ای (مدظله العالی) داشته باشیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: اگر ۳۱۳ شخصیت با چنین بصیرت و فقاهتی داشتیم بدون تردید امام عصر (عج) دیگر بیش از این منتظر نمی‌ماند.

وی در فراز دیگری از خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چمران به خواست و مطالبه مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران باید دارای اقتصادی شود که در مقابل هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن مقاوم باشد.

خطیب جمعه شهر چمران ماهشهر تصریح کرد: کاهش قیمت نفت در بازار جهانی در هفته‌های اخیر یکی از هجمه‌ها و توطئه‌هایی است که هر چند به ضرر عربستان سعودی و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس است، اما برای ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی طراحی و اجرا شده است.

هاشمی با بیان اینکه مردم باید از مسئولان تحقق اقتصاد مقاومتی را مطالبه کنند، متذکر شد: خوشبختانه ظرفیت‌های عظیمی در کشور وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی بهره‌برداری و استفاده شود.

وی در ادامه از احداث شهرک صنعتی در شهر چمران خبر داد و گفت: خوشبختانه مسئولان از ایجاد شهرک صنعتی در این شهر استقبال کردند و به زودی استارت احداث آن زده خواهد شد.

امام جمعه شهر چمران ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: تأسیس این شهرک صنعتی می‌تواند آمار بیکاری در شهر چمران را به عدد صفر برساند و مشکل اشتغال جوانان این شهر را برطرف کند.

https://hoorkhabar.ir/493965کپی شد!
65
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.