آخرین اخبار ورزش خوزستان

اهواز، میزبان مسابقات کشوری تنیس2014-11-29_17-26-30

عبدالامیر سوده اظهار کرد: رقابت‌های لیگ برتر کشور از ۲۳ آذرماه به مدت یک هفته در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات لیگ برتر ۹ تیم گاز تهران، البرز گاز کیش، اصفهان، نفت مسجدسلیمان، گل‌افشان کرج، پیام تهران، فولاد آلیاژی یزد، تربیت‌بدنی ارتش و مهندسی گاز توسعه تهران شرکت می‌کنند.

دبیر هیات تنیس خوزستان بیان کرد: امیدوار هستیم در حین برگزاری این دوره از مسابقات باران نداشته باشیم که منجر به لغو و یا تاخیر مسابقات نشود.

وی در مورد شرایط نفت مسجدسلیمان نماینده استان در این رقابت‌ها عنوان کرد: این تیم به عنوان مدعی در این مسابقات شرکت کرده است و بازیکنان خوبی مانند اشکان و کاوه ادیبی را در اختیار دارد که می توانند در این رقابت‌ها خوش بدرخشند.

[divider]

یزدی از استقلال اهواز می‌رود؟2014-12-03_16-06-56

داریوش یزدی پس از پیروزی تیمش برابر تربیت نوین یزد در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور اظهار کرد: جا دارد یک تبریک به هواداران بگویم، بعد از مدت های بسیار زیادی استقلال اهواز به صدر جدول آمد. البته کار تمام شده نیست و تازه کار شروع شده است. ما با آمدن به صدر جدول یک بخش از توانایی‌های‌مان را توانستیم نشان دهیم و فکر می‌کنم هواداران‌مان تا حدودی از این تیم خرسند هستند و البته نیاز است که حمایت خودشان را بیشتر کنند و به ورزشگاه بیایند و تیم مورد علاقه خود را مثل همیشه تشویق کنند.

وی ادامه داد: بازی با تربیت نوین یزد یک دیدار خوب بود و با توجه به بعد مسافت، دیدار خوبی را انجام دادیم.  تربیت‌ نوین برخلاف رتبه ای که در جدول دارد دیدارهای خوبی را به نمایش می‌گذارد. ما می‌دانستیم تیم حریف خوب بازی می‌کند و با برنامه و آنالیز پا به میدان گذاشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم و نشان دادیم که توانایی‌های‌مان خوب است و می‌توانیم تیم خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم استقلال اهواز در خصوص عوامل صعود این تیم به صدر جدول، گفت: من فکر می‌کنم دو عامل باعث این موضوع شد؛ یکی وجود هواداران که همیشه باعث انگیزه و شوق و نشاط در ما می‌شوند و دوم انسجام بین کادر و بازیکنان تیم بود. امیدوار هستیم که به هر شکل مسوولان باشگاه و استان یک توجه ویژه به تیم ما داشته باشند.

وی افزود: من اینجا باید بگویم که روز گذشته و بعد از بازی تصمیم گرفتم که دیگر در تیم نباشم؛ چرا که تا این ساعت به خواسته هایی که داشتم توجهی نشده است. اگر باشگاه به خواسته‌های‌مان توجه کند من در خدمت استقلال، هواداران و مردم خوب خوزستان خواهم بود و در این تیم می‌مانم، در غیر این صورت من نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم. خواسته های من در راستای تقویت تیم است و از اول فصل هم این را گفتم اما متاسفانه حمایتی از ما نشد.

یزدی درباره اعتصاب بازیکنان استقلال اهواز اظهار کرد: علی‌رغم میل باطنی‌، من هیچ گاه دوست ندارم در تیمم این گونه اتفاقات بیفتد اما متاسفانه طی هفته گذشته این مساله را داشتیم و بازیکنان در تمرین شرکت نکردند و بسیار تلاش شد که بتوانیم بازیکنان را از این تصمیم برگردانیم که این امر محقق نشد و در نهایت ما بدون تمرین به یزد رفتیم. این موضوع یکی از دلایلی است که من به‌ خاطر آن ناراحت هستم و امیدوارم در هیچ تیمی این اتفاقات نیفتد، چرا که واقعا نتیجه خوبی ندارد. به هر شکل قول‌هایی که به بازیکنان تیم داده شد و این‌که این قول‌ها عملی نشد، مهم‌ترین عامل برای اعتصاب بازیکنان شد و من با این موضوع کاملا مخالف هستم.

[divider]

سرمربی تیم کشتی فرنگی پاستور اندیمشک: به قهرمانی در لیگ جهانی خوشبینم 2014-11-24_19-14-19

مهرزاد اسفندیاری‌فر اظهارکرد: روز گذشته پس از مراسم بدرقه‌ای که مسوولان شهر اندیمشک برای ما گرفتند که از نظر روحی هم روی کشتی‌گیران ما خیلی تاثیر گذاشت، راهی آبادان شدیم.

وی بیان‌کرد: در کل بازیکنانم از شرایط خوبی برخوردار هستند و حسن خوبی که تیم ما دارد، انسجام تیمی آن است و یکی از دلایلی هم که باعث شد، تیم‌مان در لیگ برتر کشور به قهرمانی برسد، همدلی بازیکنانم بود. طی این مدت هم سعی کرده‌ایم در این خصوص با مشکلی برخورد نکنیم و خدا را شکر تمام شرایط برای ما مهیا است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک درباره ترکیب تیمش در این مسابقات، خاطرنشان‌کرد: سامان عبدولی در وزن ۵۹ کیلوگرم، مهدی زیدوند در وزن ۶۶ کیلوگرم، رامین طاهری در وزن ۷۱ کیلوگرم، سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم، مهدی هدایی و میلاد خسروی در وزن ۸۰ کیلوگرم، داوود عابدین‌زاده در وزن ۸۵ کیلوگرم، مصطفی صالحی‌زاده در وزن ۹۸ کیلوگرم و بهنام مهدی‌زاده و مسعود نعمت‌چکانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم برای تیم ما به روی تشک خواهند رفت.

وی افزود: خدا را شکر تمام بازیکنان‌مان در شرایط مطلوبی از آمادگی به سر می‌برند و همه چیز خوب است و آماده انجام مراسم وزن‌‌کشی که عصر امروز برگزار می‌شود، هستیم.

اسفندیاری‌فر درباره حریفان‌شان در این پیکارها، گفت: باتوجه به ارسال اسامی تیم‌ها به فدراسیون کشور، حریفان‌مان را بررسی کرده‌ایم و قرار است که کشورهای شناخته شده‌ای در این مسابقات شرکت کنند و من حس می‌کنم، سخت‌ترین رقبای ما کشورهای ترکیه و روسیه هستند که با کشتی‌گیران نامدار خود در این پیکارها شرکت می‌کنند. ما طی چند روز گذشته برنامه‌هایی برای رویارویی با این دو تیم مدنظر قرار داده‌ایم و باید ببینیم که ترکیب نهایی این دو تیم چگونه است.

وی در پاسخ به این سوال که چه عنوانی را برای تیم‌تان در این مسابقات پیش‌بینی می‌کنید؟ خاطرنشان‌کرد: من به کسب مقام و عنوان قهرمانی خوشبین هستم و تمام تلاش ما این است که جام قهرمانی در ایران بماند و با توجه به این‌که اولین دوره برگزاری این مسابقات است و در تاریخ کشتی ثبت خواهد شد و مشخص می‌شود که کدام کشور صاحب اولین جام این مسابقات می‌شود، خیلی مهم است که بتوانیم این جام را در ایران توسط هر کدام از تیم‌های ایرانی نگه داریم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی مرکز جراحی پاستور اندیمشک در پایان عنوان‌کرد: تیم اندیمشک که در این مسابقات شرکت می‌کند، تیمی است که با کمک تمام مردم اندیمشک و خیرین در این رقابت‌ها شرکت کرده است که از تمام آن ها تشکر می‌کنم.

[divider]

آبی‌های اهواز به صدر جدول لیگ یک رسیدند 2014-12-02_15-08-57

در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور و در گروه الف تیم فولاد نوین در اهواز میزبان شهرداری اردبیل بود که توانست با تک گل عقیل کعبی حریفش را مغلوب کند. این نماینده خوزستان به رده دوم جدول صعود کرد.

همچنین در دیگر بازی این گروه استقلال اهواز در یزد به مصاف تربیت نوین این شهر رفت که با نتیجه ۲ بر صفر و با گل‌های مهدی ودادی و علی گودرزی حریفش را از پیش رو برداشت و به صدر جدول رسید.

در گروه ب نیز نفت آبادان میهمان تیم صدر جدولی مس رفسنجان بود که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تک گل تیم نفت را زبیر نیک‌نفس به ثمر رساند. طلایی‌پوشان آبادانی اکنون در جایگاه سوم قرار دارند.

[divider]

حضور ۲ تیم خوزستانی در لیگ برتر کبدی بانوان کشور2014-12-03_16-08-52

مرضیه رستم‌پور، نایب‌رییس هیات کبدی استان اظهارکرد: دو روز پیش، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر برگزار و قرار شد که مرحله مقدماتی مسابقات از بیست‌وهفتم آذرماه تا دهم دی‌ماه برگزار شود.

وی گفت: مسابقات طی دو گروه پنج تیمی الف و ب و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که تیم منتخب خوزستان در گروه الف و تیم بستان خوزستان در گروه ب با حریفان خود رقابت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات کبدی خوزستان بیان‌کرد: در مرحله مقدماتی، تیم منتخب خوزستان میزبان رقابت‌های گروه الف، گلستان میزبان مسابقات گروه ب و البرز میزبان رقابت‌های گروه چهار تیمی است.

[divider]

برگزاری مسابقات دو و میدانی جوانان خوزستان2014-12-03_16-10-05

این مسابقات روز جمعه (۱۴ آذرماه) در اهواز برگزار می‌شود.

دو و میدانی‌کاران خوزستانی در این مسابقات در دو‌های ۱۰۰، ۲۰۰، ۴۰۰، ۸۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ متر و ماده‌های مدلی‌رله، پرش‌های طول، سه‌گام و ارتفاع و پرتاب‌های وزنه، دیسک و نیزه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی و جایزه اهدا می‌شود.

https://hoorkhabar.ir/490401کپی شد!
135
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.