آخرین اخبار ورزش خوزستان

پتروشیمی بندرامام فاتح داربی بسکتبال خوزستان2014-11-25_15-58-20

در این هفته از مسابقات روز گذشته (دهم آذرماه) پتروشیمی بندرامام توانست با حساب ۷۵ بر ۴۹ از سد نفت آبادان، دیگر نماینده خوزستان بگذرد. نماینده بندرامام و آبادان به ترتیب در جایگاه‌های دوم و هفتم قرار دارند.

در همین هفته از مسابقات، صنایع پتروشمی ماهشهر دیگر نماینده استان در این رقابت‌ها با حساب ۵۱ بر ۶۲ مقابل میهمان خود پمینا اصفهان مغلوب شد. صنایع پتروشمی ماهشهر اکنون در قعر جدول جای دارد.

در هفته هشتم این مسابقات نیز پتروشیمی بندرامام و صنایع پتروشمی ماهشهر به ترتیب میهمان تیم‌های دانشگاه آزاد و فولاد هفت الماس قزوین هستند و نفت آبادان در خانه خود از ثامن مشهد پذیرایی می‌کند.

لیگ برتر بسکتبال کشور با حضور ۹ تیم در حال برگزاری است.

[divider]

رقابت جودوکار نوجوان خوزستانی با قهرمانان آسیا2014-12-02_15-06-35

هشتمین دوره رقابت‌های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا، ۲۰ و ۲۱ آذرماه به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود که کیوان مهدی‌زاده، جودوکار خوزستانی وزن ۵۵- کیلوگرم، در این مسابقات شرکت می‌کند.

در حال حاضر ملی‌پوشان ایران در اردو به سر می‌برند و ۱۹ آذرماه به کشور هنگ‌کنگ اعزام خواهند شد

[divider]

آغاز لیگ دسته یک فوتسال بانوان خوزستان2014-12-02_15-07-54

مینا بارانی، نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان اظهارکرد: این مسابقات در قالب دو گروه برگزار می‌شود که بازی‌های گروه نخست از هشتم تا دهم آذرماه به میزبانی اندیمشک برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در گروه اول تیم‌های مسجدسلیمان، نفت و پالایش آبادان، شهرامام دزفول، آساره اندیمشک و تربیت‌بدنی اندیمشک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان هر دو نماینده اندیمشک از این گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌کرد: مسابقات مرحله مقدماتی با برگزاری رقابت‌های گروه دوم که احتمالا ۱۰ روز دیگر به میزبانی ایذه برگزار خواهد شد، به پایان می‌رسد. از این گروه نیز دو تیم به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

[divider]

فردا، ورود تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ جهانی کشتی به آبادان2014-12-01_22-41-05

مسابقات لیگ جهانی کشتی فرنگی ۱۳ و ۱۴ آذرماه به میزبانی آبادان برگزار می‌شود که تیم‌ها از فردا (چهارشنبه) وارد آبادان می شوند.

تاکنون ۱۲ تیم خارجی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و از ایران نیز چهار تیم تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک، منطقه آزاد اروند آبادان، شهدای هفتم تیر تهران و صبا قم در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

کشورهای عراق، روسیه، ترکیه، آذربایجان، کوبا، بلاروس، مجارستان، قرقیزستان، اوکراین، چین، ارمنستان، سوریه و ایران در این رقابت ها شرکت می کنند.

[divider]

۹ خوزستانی در اردوی انتخابی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان2014-12-02_15-08-57

این اردو طی دو گروه برگزار می‌شود که وحید نامداری، علی عالی‌نژاد، مهدی فراهانی، محمدرضا غبیشاوی، سجاد شنان‌طرفی، معراج اسمعیلی و علیرضا سواری از خوزستان در قالب گروه نخست از ۱۵ تا ۱۷ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی اردونشین می‌شوند.

همچنین بنیامین زمانی و علی‌ غلام‌زاده از خوزستان در قالب گروه دوم از ۱۷ تا ۱۹ آذرماه در این اردو شرکت می‌کنند.

۵۱ بازیکن به اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم‌ملی نوجوانان دعوت شده‌اند.

[divider]

۳ خوزستانی در اردوی تیم‌ملی فوتسال بانوان2014-12-02_15-09-37

طاهره مهدی‌پور، زهره میثمی و سهیلا ملمولی از خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.

این اردو از ۱۵ تا ۱۸ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار خواهد شد

۲۰ بازیکن به اردوی تیم‌ملی فوتسال بانوان دعوت شده‌اند.

https://hoorkhabar.ir/487416کپی شد!
98
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.