ظریف در این جلسه فقط داستان گفت

عضو کمیسیون امنیّت ملّی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از کلّی گویی ظریف در جلسه غیر علنی مجلس گفت: وی اصلاً پاسخگو نیست.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم “خرم آباد و دوره چگنی” در مجلس با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس گفت: آقای ظریف در این جلسه فقط داستان گفت و اینکه ما یکسال است جلسه برگزار می کنیم، جلسات زیاد است و باز هم جلسه می گذاریم و …

عضو کمیسیون امنیّت ملّی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ایشان واقعاً هیچ اطلاعاتی از جزییات مذاکرات به نماینده ها نداد، با این حال، از نماینده ها خواست که حرف هایش محرمانه بماند.

وی افزود: بنده به ایشان گفتم مگر چه چیزی گفته اید که بخواهد محرمانه بماند، نماینده ها ده ها برابر این چیزهایی که شما گفتید را از طریق رسانه ها و تحلیل های خودشان می دانند.

آقامحمّدی با بیان اینکه رفتار آقای ظریف را در شأن مجلس و نماینده ها نمی دانم گفت: از کمیسیون امنیّت ملّی و سیاست خارجی درخواست کردیم که ایشان را به کمیسیون دعوت کنند تا حداقل آنجا به سؤالات ما پاسخ دهند، گرچه ایشان اصلاً پاسخگو نیست.

وی در خصوص علّت عدم حضور ظریف در جلسه امروز مجلس برای پاسخ به سؤال نمایندگان گفت: وی قرار بود امروز به مجلس بیاید امّا چون روز گذشته نیز به مجلس آمده بود، به دو سه هفته آینده موکول شد.

https://hoorkhabar.ir/482661کپی شد!
62
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.