زمین کشاورزی بدون تخصیص آب بدرد نمی خورد/وقتی آبی نباشد خبری از کشاورزی نخواهد بود

سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در خصوص حاشیه های به وجود آمده بر سر تامین آب طرح ۵۵۰ هزار هکتاری اظهار داشت:ما چرا بحث ها را خیلی شفاف نمی کنیم؟ در برنامه پایش از وزیر جهاد پرسیدم و وی اعلام کرد که برای ۵۵۰ هزار هکتار فقط ۳۰۷ هزار هکتار مجوز آب داده شده است.

وی ادامه داد:ما به مدیران استان می گوییم بیایید کنار هم مجوز آب بقیه این طرح را بگیریم تا تمام طرح ۵۵۰ هزار هکتار محقق شود ما که اصل خدمات را زیر سوال نمی بریم

سید شریف حسینی تاکید کرد:من دارم بین مسئولین حساسیت ایجاد می کنم تا این کار به نحو احسن و کامل انجام شود اینکه در این رابطه یکی بگوید ۵۵۰ هزار هکتار است یکی بگوید ۳۰۰ هزار هکتار است منفعتی ندارد منفعت این است که ما در کنار هم برویم و مجوز آب ۵۵۰ هزار هکتار را بگیریم.

وی افزود:کسی که می گوید وزارت نیرو گفته است ما مشکلی نداریم و مجوز آب ۵۵۰ هزار هکتار را می دهیم خب اگر قرار بود بدهند چرا در کنار همین ۳۰۰ هزار هکتار ندادند؟ اگر می خواهند بدهند چرا تکه تکه می خواهند مجوز بدهند؟

نماینده مردم اهواز تصریرح کرد:باید در مصاحبه های خود براساس واقعیت صحبت کنیم حرف های من در خصوص ۵۵۰ هزار هکتار عین حرفهایی است که از زبان وزیر جهاد شنیدم.

وی افزود:این نیست که طرح ۵۵۰ هزار هکتار کمتر شده است بله کار در حال انجام است ولی وقتی زمین کشاورزی تخصیص آب نداشته باشد به درد نمی خورد.

سید شریف حسینی  عنوان داشت:اگر بعضی از عزیزان در مصاحبه های خود اعلام می کنند که طرح ۵۵۰ هزارهکتاری یک متر کاهش پیدا نکرده است من هم این حرف را می زنم ولی تخصیص آب فعلا همان ۳۰۷ هزار هکتار است و وقتی آبی نباشدبالطبع خبری از کشاورزی نخواهد بود.

https://hoorkhabar.ir/480384کپی شد!
173
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.