آخرین اخبار ورزش خوزستان

پایان هفته اول دور برگشت لیگ کاراته خوزستان2014-11-29_17-25-27

مهران تقی‌پور، دبیر هیات کاراته رامهرمز اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته (هفتم آذرماه) با حضور شش تیم به میزبانی رامهرمز برگزار شد.

وی با بیان این‌که این رقابت ها در بخش های کاتا و کومیته برگزار شد، گفت: تیم های مقاومت، نیروگاه رامین، ادوکای و گوجوکای همگی از اهواز و تیم مرحوم طریفی و سلمان فارسی از رامهرمز در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند.

دبیر هیات کاراته رامهرمز درباره تیم های برتر بخش کاتا این پیکارها، عنوان کرد: تیم های گوجوکای و ادوکای هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و تیم مرحوم طریفی رامهرمز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در بخش کومیته نیز تیم های سلمان فارسی و مرحوم طریفی هر دو از رامهرمز به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند و تیم نیروگاه رامین اهواز سوم شد.

تقی‌پور گفت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و نسبت به دور رفت از پیشرفت بهتری برخوردار بود و با کیفیت تر نیز برگزار شد. استقبال خوبی نیز از سوی تماشاگران صورت گرفت.

وی در پایان بیان کرد: هفته دوم دور برگشت لیگ کاراته استان احتمالا سه هفته دیگر به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

[divider]

شکست نماینده خوزستان در هفته نهم لیگ یک بسکتبال کشور2014-11-25_15-58-20

در این هفته از مسابقات روز جمعه (هفتم آذرماه) نفت امیدیه مقابل میزبان خود صنعت مس کرمان با حساب ۷۶ بر ۸۲ تن به شکست داد. نفت امیدیه اکنون در مکان ششم قرار دارد.

شهرداری دزفول دیگر نماینده استان در این رقابت ها نیز در این هفته استراحت کرد. این نماینده استان اکنون در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

در هفته دهم این رقابت ها روز جمعه (۱۴ آذرماه) نفت امیدیه از آرارات تهران پذیرایی می کند و شهرداری دزفول میهمان شهرداری تبریز است.

لیگ دسته یک بسکتبال کشور با شرکت ۱۱ تیم برگزار می شود.

[divider]

خوزستانی‎ها در رده‌های دوم تا چهارم دور رفت لیگ برتر تنیس‌روی‌میز بانوان کشور2014-11-29_17-26-30

این مرحله از مسابقات ششم و هفتم آذرماه در تهران برگزار شد.

در پایان این مرحله پس از قهرمانی مس کرمان که از یک تنیسور چینی نیز بهره می برد، پتروشیمی بندرامام نایب قهرمان شد، پتروشیمی مارون در جایگاه سوم قرار گرفت و مناطق نفت خیز جنوب در مکان چهارم ایستاد.

تیم های پتروشیمی بندرامام، پتروشیمی مارون، مناطق نفت خیز جنوب، مس کرمان، آینده سازان و هیات قزوین، شش تیم شرکت کننده در دور رفت این رقابت ها بودند.

لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشور به صورت دو مرحله رفت و برگشت برگزار می شود و قرار است مرحله برگشت آن، سی ام بهمن و یکم اسفندماه در تهران برگزار شود.

[divider]

کسب ۲ عنوان دومی و سومی کشور توسط اتومبیلران خوزستانی2014-11-26_16-26-07

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهار کرد: این دوره از مسابقات روز جمعه (هفتم آذرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی با بیان این که ۵۰ اتومبیلران در این مسابقات شرکت داشتند، گفت: ورزشکاران استان های خوزستان، تهران، البرز، خراسان رضوی، کرمان، گیلان، مازندران، اصفهان و قم در کلاس های پراید ۱۴۰۰، ۱۶۰۰ سی سی، ۲۰۶ اختصاصی و bmw با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات علی ضمیری از خوزستان در کلاس ۲۰۶ اختصاصی پس از اتومبیلرانی از تهران، نایب قهرمان شد. ضمیری در کلاس bmw نیز که برای اولین بار بود که برگزار می شد در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اتومبیلران‌های خوزستانی در این رقابت ها، گفت: ورزشکاران استان نسبت به دور قبلی این مسابقات عملکرد بهتری داشتند و از آمادگی خوبی نیز برخوردار بودند. دو اتومبیلران استان هم برای اولین بار بود که در این مسابقات شرکت می کردند که از آن ها انتظار مدال نداشتیم و هدف کسب تجربه بود.

[divider]

یکه‌تازی حفاری در صدر جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور2014-11-29_17-27-23

در این هفته از مسابقات ششم آذرماه تیم ملی حفاری توانست مقابل میزبان خود یاران‌جوان بندرعباس با حساب ۷ بر یک به پیروزی برسد و به صدرنشینی خود تداوم ببخشد.

تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده استان در این مسابقات نیز هفتم آذرماه در تهران به مصاف دانشگاه آزاد رفت که با حساب ۴ بر یک شکست خورد.

در هفته یازدهم این رقابت‌ها، ۱۴ آذرماه ملی‌حفاری و پالایش نفت آبادان به ترتیب میزبان تیم‌های کاسپین قزوین و بازرگانی امیر نوشهر هستند.

[divider]

تیم راگبی خوزستان از صعود به لیگ برتر کشور بازماند

سیروس داوودی، رییس سازمان لیگ راگبی کشور اظهارکرد: این مسابقات پنج‌شنبه و جمعه (ششم و هفتم آذرماه) در زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.2014-11-29_17-28-28

وی بیان‌کرد: در این مسابقات تیم‌های خوزستان، شهر باران گیلان و کنگره ۶۰ تهران حضور داشتند و قرار بود تیم شهرداری رشت هم در این مسابقات شرکت کند که این تیم حضور پیدا نکرد.

رییس سازمان لیگ راگبی کشور گفت: در مرحله ضربدری این مسابقات روز پنج‌شنبه تیم خوزستان توانست شهر باران گیلان را با حساب ۱۵ بر ۱۰ شکست دهد و راهی فینال شود. در این مرحله نیز کنگره ۶۰ تهران باید به مصاف شهرداری رشت می‌رفت که به دلیل عدم حضور حریفش، به فینال رسید و در این مرحله حریف تیم خوزستان شد.

وی خاطرنشان‌کرد: دیدار فینال هم روز جمعه برگزار شد که کنگره ۶۰ تهران توانست با حساب ۲۲ بر ۱۳ تیم خوزستان را شکست و راهی لیگ برتر کشور شود و به این صورت تیم خوزستان از رسیدن به لیگ برتر کشور بازماند.

داوودی بیان‌کرد: تیم کنگره ۶۰ تهران خوب بازی کرد و انصافا حقش قهرمانی بود. آن‌ها مزد تلاش‌شان را گرفتند. از تیم خوزستان نیز انتظار می‌رفت که بهتر کار کند.

وی با بیان این‌که میزبانی خوزستان خوب بود، عنوان‌کرد: نیما حاجی‌پور، رییس هیات انجمن‌های ورزشی استان ‌آن‌چه در وسعش بود، انجام داد و میزبانی خوب بود.

رییس سازمان لیگ راگبی کشور گفت: عدم حضور مسوولان ورزشی استان نیز جای بسی تامل داشت و باز هم مسوولان ورزشی استان ما از این موضوع غافل بودند و فقط حاجی‌پور، رییس هیات استان حضور داشت. به هر حال این فرصتی بود که مسوولان ورزشی استان حمایت‌شان را از راگبی استان نشان دهند.

[divider]

قرارداد داخلی سیدصالحی با استقلال خوزستان امضا شد2014-11-26_16-27-51

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اعلام این خبر، اظهارکرد: قرارداد سیدصالحی امروز با حضور در باشگاه، تا پایان لیگ ۹۳ – ۹۴ بسته شد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان  با بیان این‌که قرارداد سیدصالحی، دهم آذرماه در هیات فوتبال خوزستان به ثبت خواهد رسید، گفت:‌ او از فردا در تمرینات تیم شرکت می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/480335کپی شد!
83
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.