امام جمعه شادگان: قانون اساسی کامل‌ترین قانون که بر طبق موازین شرع پی‌ریزی شده است

امام جمعه شادگان گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی بهترین و کامل‌ترین قانون اساسی است که بر طبق موازین شرع پی‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در محل مسجد امیرالمومنین(ع) با اشاره به وضعیت و شرایط فعلی جهان اظهار کرد: کشور‌های مذاکره‌کننده غربی راهکاری جز مذاکره با ما ندارند و این نشانه عدم توانایی کشورهای غربی است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات غرب در مذاکرات اخیر هسته‌ای با ایران گفت: در جریان مذاکرات هسته‌ای، جمهوری اسلامی در این مذاکرات، ذره‌ای از مواضع اصولی خود عقب نرفته که ناشی از هنر رهبری و ولایت است.

امام جمعه شادگان در ادامه به ۱۰ آذر مصادف با شهادت آیت‌الله مدرس، تصریح کرد: این‌‌ همان چیزی است که امام خمینی (ره) از شهید مدرس درس گرفت و پایه‌های انقلاب اسلامی را ایجاد کرد.

وی همچنین اضافه کرد: باید همه تلاش کنیم اندیشه‌های شهید مدرس را به جهان معرفی نماییم، این کار یک شخص یا گروه مشخص نیست بلکه باید دولت و مجلس در این زمینه به میدان بیایند.

حجت‌الاسلام شرفی با اشاره به ۱۲ آذرماه تصویب قانون اساسی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی بهترین و کامل‌ترین قانون اساسی است که بر طبق موازین شرع پی‌ریزی شده است.

وی در پایان گفت: امروز یکی از برکات خدایی بر این مردم قانون اساسی است که حاصل خون هزاران شهید و صبر و مقاومت جانبازان، آزادگان و مردم رشید ایران است که طاغوت را بیرون کردند و قانونی بر مبنای اسلام پذیرا شدند.

https://hoorkhabar.ir/478033کپی شد!
56
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.