امام جمعه سردشت زیدون: امریکا منافع ملی خود را در جلب رضایت رژیم صهیونیستی می‌داند

امام جمعه سردشت زیدون گفت: تمدید مذاکرات نشان داد که امریکا به دنبال منافع ملی خود نیست بلکه به دنبال جلب رضایت رژیم صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم قائمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سردشت زیدون ضمن اشاره به مذاکرات تیم هسته‌ای ایران، اظهار داشت: تمدید مذاکرات نشان داد که امریکا به دنبال منافع ملی خود نیست بلکه به دنبال جلب رضایت رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: امریکا خود را ارباب جهان می‌داند در صورتی که خود برده و نوکر رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه سردشت زیدون افزود: ننگ بالا‌تر از این برای امریکا نیست که بخواهد در مسائل هسته‌ای ایران نظر رژیم صهیونیستی را جلب کند و منافع خود را به خطر بیندازد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند حتی برای خود امنیت ایجاد کند خاطرنشان کرد: در جنگ ۳۳ روزه این رژیم نشان داد که دچار مشکل است و در برابر حزب الله و مردم غزه نمی‌تواند ایستادگی کند.

قائمی یادآور شد: در مذاکرات هسته‌ای، امریکا نشان داد که به دنبال زیادی خواهی و زورگویی‌هاست.

امام جمعه سردشت زیدون با تأکید بر اینکه آن‌ها به دنبال این هستند که امتیازاتی را از ایران اسلامی بگیرند افزود: ایران اسلامی دنبال‌رو سیدالشهدا است و به دنبال عزت و سربلندی و پیروزی است و این عبرتی شده است برای ملت ما که از این خط و نهضت دفاع کنیم و زیر باز ظلم و ستم نرویم.

قائمی متذکر شد: همه ملت‌های جهان می‌دانند که امریکا به دنبال فریب افکار عمومی و حیله و نیرنگ است.

وی با توجه به اسلام هراسی و ایجاد ترس در بین ملت‌های مسلمان توسط استکبار گفت: گروه‌های داعش و تروریستی را سازماندهی می‌کنند و به دنبال این هستند که پروژه بزرگ اسلام هراسی را دنبال کنند و به خیال خود تفرقه افکنی کنند.

امام جمعه سردشت زیدون به اهداف شوم رژیم صهیونیستی در منطقه اشاره داشت و اظهار کرد: هدف آن‌ها ضربه زدن به اسلام و مسلمانان منطقه است و مطمئن هستیم که این حیله‌ها و مکر‌ها روزی دامن‌گیر خودشان خواهد شد.

قائمی با توجه به سالروز شهادت دختر سه ساله سید الشهدا ادامه داد: سوزناک‌ترین مصائب عاشورا در شام و در خرابه‌های شام رخ داده است.

وی با توجه به مصائب و سختی‌های عاشورا افزود: امروز باید هوشیار باشیم و عمارگونه و با بصیرت برخورد کنیم و هیچ وقت به خود تردید ندهیم.

امام جمعه سردشت زیدون در پایان با اشاره به فتنه ۸۸ افزود: کسانی که در فتنه ۸۸ تردید کردند و خط ولایت را‌‌ رها کردند و بصیرت نداشته و معیار خود را غیر از حق انتخاب کردند اشتباه بزرگی را دچار شدند.

https://hoorkhabar.ir/478026کپی شد!
147
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.