گروه جهادی فتح‌المبین نام شهید امر به معروف و نهی از منکر را زنده کرد

گروه جهادی فتح‌المبین با ساخت مدرسه‌ای به نام شهید علی خلیلی در شوش نام این شهید امر به معروف و نهی از منکر را زنده کرد.

مدیر گروه جهادی فتح‌المبین سپاه حضرت محمدرسول الله تهران بزرگ اظهار کرد: این گروه جهادی در سال‌جاری با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی برنامه‌هایی را برای مشارکت جهادی در عمران و آبادانی مناطق محروم در دستور کار دارد.

سهیل منبری ادامه داد: این گروه جهادی ۲ مدرسه را در منطقه محروم روستای علی جادر و فدیم احداث کرده و تحویل مردم این روستاها داده است.

وی تصریح کرد: این گروه در سال‌جاری همچنین احداث ۲ مدرسه دیگر را در سایر مناطق محروم خوزستان در دستور کار خود دارد.

مدیر گروه جهادی فتح‌المبین افزود: گروه جهادی فتح‌المبین زیر نظر بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ فعالیت می‌کند.

منبری همچنین از مشارکت این گروه در پروژه توسعه حرم مطهر امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف خبر داد و گفت: این گروه برای کمک به محرومیت‌زدایی در استان خوزستان آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه این گروه تاکنون پروژه‌های مختلف جهادی را انجام داده و هیچ تمایلی به رسانه‌ای کردن آن‌ها نداشته است، گفت: امسال تصمیم بر این گرفتیم که با توجه به شخصیت ارزشمند شهید خلیلی نام این مدرسه را رسانه‌ای کنیم تا شاید دیگر بخش‌ها نیز از این اقدام الگوبرداری کنند و نام این شهید راه امر به معروف و نهی از منکر زنده بماند.

https://hoorkhabar.ir/47638کپی شد!
172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.