آخرین اخبار ورزش خوزستان

بازیکن استقلال خوزستان: کارت معافیتم مشکلی ندارد2014-11-26_16-19-57

فرزاد جعفری اظهارکرد: پیگیر کارم هستم تا ان‌شاالله بتوانم مدارکم را در این زمینه ارایه دهم تا از این موضوع که بیشتر فوتبالیست‌ها درگیر آن هستند، خارج شوم. به هر حال پیگیر ارایه مدارکی به مسوولان مربوطه هستم تا صحت و سقم این قضیه را معلوم کنم.

وی گفت:‌ من پیش از گرفتن کارت معافیتم، دوران آموزشی سربازی را هم گذرانده بودم و حتی در این دوران مینیسک پایم پاره شد و بعد هم از طریق سابقه حضور پدرم در جبهه، کارت معافیت گرفتم. کارت پایان خدمت بیشتر فوتبالیست‌ها بدون هیچ مدرکی، باطل اعلام شده است. من کارت پایان خدمتم را طبق روال طبیعی گرفتم و مشکلی هم ندارد و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که شنیده‌ایم که بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل شده است تا پایان لیگ امسال نمی‌توانند در هیچ تیمی بازی کنند، گفت: امیدوارم سازمان لیگ و حوزه نظام وظیفه بتوانند در این زمینه همکاری‌ای با یکدیگر داشته باشند که ما تا پایان لیگ یا در تیم‌های خودمان بمانیم یا اجازه بازی در تیم‌های نظامی را داشته باشیم، چرا که ما هم جزیی از این فوتبال هستیم و سر سفره خانواده‌های‌مان نان می‌بریم.

وی افزود: امیدوارم این قضیه ختم به خیر شود و کمکی به بازیکنانی که درگیر این موضوع هستند، شود. به هر حال این بازیکنان ضعیف نیستند و بیشتر آن‌ها ملی‌پوش و مهره‌های مثمر‌ثمری برای تیم‌های خودشان هستند. ان‌شاالله بین سازمان لیگ و حوزه نظام وظیفه همکاری‌ای در این زمینه صورت بگیرد و این بازیکنان بتوانند بازی کنند، چرا که اگر به خدمت بروند، فکر می‌کنم ضربه بزرگی بخورند.

جعفری خاطرنشان‌کرد: به هر حال اگر همکاری‌ای صورت بگیرد تا امسال در باشگاه‌های خودمان باقی بمانیم و از فصل آینده برای بازی به تیم‌های نظامی برویم، خیلی بهتر است.

[divider]

اعزام ۱۰ اتومبیلران خوزستانی به مسابقات سرعت کشور 2014-11-26_16-26-07

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اظهارکرد: این مسابقات روز جمعه (هفتم آذرماه) در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: فرزاد شاهرخی، علی ضمیری، رضا غریب‌پور و شایان افتخاری در کلاس ۲۰۶ اختصاصی، اشکان افتخاری، ارسطو میپور، امیرمسعود باباخانی و سینا لاییجی در کلاس پراید ۱۴۰۰ اختصاصی و محمد جامعی‌زاده و نریمان کردسده‌ای در کلاس ۲۰۰۰ جی‌تی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: خوزستان مانند دوره گذشته این مسابقات با بیشترین شرکت‌کننده حضور پیدا می‌کند. در دوره قبلی این مسابقات، خوزستان در کلاس‌های ۲۰۰۰ جی‌تی و پراید ۱۴۰۰ اختصاصی به ترتیب عنوان قهرمانی و جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

[divider]

سلیمان‌فلاح از نفت‌ مسجدسلیمان جدا شد

مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان  اظهار کرد: یک ماه قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل، او مکررا از طریق کادرفنی و حضور نزد خود من، خواهان رفتن بود که ما هم به او گفتیم تا پایان آخرین دیدارمان در نیم فصل اول بماند و بعد با یکدیگر برای جدایی به توافق می‌رسیم.2014-11-26_16-26-56

وی افزود: ما روز دیدارمان با ملوان نامه فسخ قرارداد او را امضا کردیم و به دستش دادیم تا خیالش راحت باشد که می تواند از تیم ما برود ولی او در دیدار با ملوان هم حضور داشت و به او گفته بودیم که در این بازی پایانی یک نشان و یادگار خوب از خودش به جای بگذارد که او هم این دیدار را استثناً خوب بازی کرد و گل هم زد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره حضور مدافع آرژانتینی در تمرینات این تیم گفت: هنوز دوران تست و سنجش این بازیکن توسط کادر فنی ادامه دارد و هنوز آن ها نظرشان را اعلام نکرده اند. ما تاکنون دو بازیکن خارجی در تیم مان داریم و اگر این مدافع آرژانتینی را هم جذب کنیم، ممکن است که دیگر نتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم چرا که تعداد بازیکنان خارجی ای که می توانند در زمین بازی کنند، محدود است و نمی توانیم بازیکن خارجی بسیاری جذب کنیم و روی نیمکت بنشانیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل اگر این بازیکن آرژانتینی را جذب کنیم از این به بعد بیشتر طالب ورود بازیکنان ایرانی هستیم و روی این موضوع تکیه داریم. هنوز با بازیکنان ایرانی هم وارد مذاکره نشده ایم، چرا که هنوز لیست آن بازیکنانی که ممکن است مدنظر ما باشند از سوی باشگاه ها اعلام نشده اند. گذاشته ایم بازی مان در هفته شانزدهم لیگ هم تمام شود و بعد در فصل نقل و انتقالات نیم فصل که از دهم آذرماه تا هفتم دی ماه است، به صورت رسمی اقدام به مذاکره با بازیکنان کنیم.

[divider]

چراغ سبز سیدصالحی به استقلال خوزستان2014-11-26_16-27-51

علی پورکیانی، قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان  اظهار کرد: تا این لحظه هنوز چشم من به سیدصالحی نخورده است و زمانی که وارد اهواز شد و به توافق رسیدیم و قرارداد او بسته شد، این موضوع را اعلام می کنیم.

وی با بیان این که هنوز با او به صورت رسمی وارد مذاکره نشده‌ایم، گفت: سیدصالحی طی مصاحبه ای اعلام کرده است که دوست دارد به باشگاه استقلال خوزستان بیاید که البته ما هم صحبتی با او داشته ایم.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: خواهان جذب سیدصالحی هستیم و نظر خود او هم بر این موضوع است و ویسی هم پذیرفته است که اگر توافق حاصل شد، او را در تیم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که گویا به دنبال جذب یک هافبک عراقی هم هستید؟ عنوان کرد: من تاکنون این موضوع را نشنیده‌ام.

پورکیانی در ادامه خاطرنشان‌کرد: ویسی هنوز چیزی به عنوان لیست مازاد و جذب بازیکن ارایه نداده است. تیم مان امروز در زمین اختصاصی مان تمرین می کند و با توجه به مناسبت  آزادسازی سوسنگرد قصد داریم اگر آب و هوای سوسنگرد مساعد بود، روز پنج شنبه (ششم آذرماه) با تیم سوسنگرد یک دیدار دوستانه برگزار کنیم.

[divider]

برپایی کارگاه مربیگری آمادگی جسمانی بانوان2014-11-26_16-24-36

بتول عساکره، مسوول کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی استان  اظهارکرد: این کارگاه ششم تا هشتم آذرماه ویژه بانوان در اهواز برگزار می‌شود.

مسوول کمیته آمادگی جسمانی هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با بیان‌ این‌که این کارگاه ویژه آموزش حرکات اصلاحی است، عنوان‌کرد:‌ ظرفیت کلاس ۳۵ نفر و مدرس آن خانم آژت سلیمانی است.

[divider]

برگزاری مسابقات سبک‌های آزاد کاراته بانوان خوزستان2014-11-17_14-07-41

این مسابقات روز جمعه (هفتم آذرماه) در سالن پوریای ولی اهواز برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در پنج وزن رده سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و نفرات برتر به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد. زمان مسابقات کشوری نیز هنوز مشخص نشده است.

[divider]

بهبهان مسابقات “اسپورت کاراته کیک‌بوکسینگ“ کشور را میزبانی می‌کند

علی آغاجری، دبیر هیات ورزش‌های رزمی استان اظهار کرد: این دوره از مسابقات ششم و هفتم آذرماه برگزار می‌شود.2014-11-18_14-48-33

وی ادامه داد: رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام می‌شود.

دبیر هیات ورزش‌های رزمی خوزستان گفت: این دوره از رقابت‌ها با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده از استان‌های بوشهر، لرستان، کهگیلویه‌وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس، تهران، البرز، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و خوزستان برگزار خواهد شد.

[divider]

حضور تیم بانوان حفاری در لیگ برتر پومسه کشور

مریم بهزاد، مسوول کمیته پومسه بانوان هیات تکواندو استان  اظهار کرد: هفته چهارم تا ششم دور برگشت این رقابت‌ها ششم آذرماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد که خوزستان در هر دو بخش انفرادی و تیمی شرکت می‌کند.2014-11-26_16-30-18

وی درباره آمادگی تیم استان برای حضور در این رقابت‌ها گفت: تمرینات خوب پیش می‌رود و بازیکنان در سطح نسبتا مطلوبی قرار دارند و باید دید در پایان مسابقات چه مقامی را کسب خواهیم کرد.

مسوول کمیته پومسه بانوان هیات تکواندو خوزستان افزود: تیم‌مان تمام تلاش خود را می کند تا بهترین نتیجه را بگیرد چرا که در هفته‌های پایانی هستیم و امیدواریم یک نتیجه مطلوب به دست آوریم.

https://hoorkhabar.ir/474767کپی شد!
99
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.