آخرین اخبار ورزش خوزستان

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: برابر دانشگاه آزاد با غرور بازی کردیم2014-11-25_15-58-20

حماد ثامری اظهار کرد: تیم دانشگاه آزاد تیم بسیار پر مهره‌ای است و از همه ‌نظر تدارکات خوبی دارد و یک تیم با شخصیت و با کلاس بالا است که هر سال جزو سه تیم اول لیگ قرار می‌گیرد.

وی با بیان این‌که توقع‌ از تیم ما بالا است، گفت: همه انتظار برد را از ما دارند در حالی که واقعیت این است که تیم نفت آبادان سال اول حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کند و تیم دانشگاه آزاد هم تیم با ریشه و با سابقه‌ای است اما در هر صورت ما بدترین روزمان را پشت سر گذاشتیم و به نظر من غرور گریبان‌گیر تیم‌مان شد و عملکردمان بسیار ضعیف بود. ما تیم همیشگی نبودیم و بازیکنان‌مان با غرور وارد زمین شدند. ان‌شاالله سعی می‌کنیم که دیگر این اتفاق رخ ندهد.

ثامری درباره دیدار آینده تیمش برابر مهرام، گفت: امروز یک جلسه ریکاوری داریم و تمرین می‌کنیم تا پنج‌شنبه که در آبادان به مصاف تیم مهرام برویم. قرعه ما به صورتی شده است که با سه تیم قدرتمند لیگ پشت سر هم بازی می‌کنیم و دیدارهای بسیار سختی را پیش رو داریم. ما اشتباهاتی که در دیدار قبلی داشتیم را تکرار نمی‌کنیم و حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. قول می‌دهم یک بازی زیبا را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: هیچ تیمی از پیش باخته پا به میدان نمی‌گذارد و ما هم این چنین تیمی نیستیم. باز هم می‌گویم درس‌هایی که از دیدار قبل گرفتیم بسیار به ما کمک می‌کند که در آینده بهتر شویم. ما هوادارانی هم در آبادان داریم که از بهترین هواداران ایران هستند. ان‌شاالله بتوانیم یک بازی خوب و در خور شان را مقابل مهرام انجام دهیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در پایان بیان کرد: ما نهایتا تلاش می‌کنیم تیم در لیگ بماند و می‌خواهیم یک نتیجه رضایت‌بخش را در پایان لیگ به دست آوریم.

نفت آبادان در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال کشور با نتیجه ۶۷ بر ۸۲ از دانشگاه آزاد شکست خورد و در جایگاه ششم قرار گرفت.

[divider]

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان: برای صعود به لیگ برتر همه همدل هستیم2014-11-25_16-01-29

احمد پارو درباره دیدار گذشته این تیم با گل‌گهر سیرجان اظهار کرد: این دیدار بسیار برای ما سخت بود. به لحاظ فنی در نیمه اول و از ابتدای بازی تیم حریف با توجه به آنالیزی که از ما داشت، تاکتیک خاصی را اتخاذ کرد و تا حدودی هم موفق بود.

وی ادامه داد: حریف یک دفاع فشرده در نیمه زمین و در محوطه جریمه خود شکل داده بودند که همین امر باعث شده‌ بود که ما در نیمه اول موقعیت‌های گل چندانی را نداشته باشیم اما در کل این بازی در اختیار ما بود و یک بازی یک طرفه را شاهد بودیم. در نیمه دوم با توجه به تدابیری که سرمربی ما اندیشید، بازیکنان سرعت بازی را بیشتر کردند و در نهایت در دقیقه ۸۵ توانستیم به گل برسیم و پیروز از میدان خارج شویم.

سرپرست تیم نفت آبادان افزود: این برد به لحاظ روحی به تیم ما کمک کرد. ما از فردا تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم و برای دیدار با تیم صدر جدولی مس رفسنجان آماده خواهیم شد. می‌خواهیم یک نتیجه خوب از این دیدار بگیریم تا اختلاف‌مان را با صدر جدول به حداقل برسانیم. امیدواریم که بتوانیم نتایج مورد نظرمان را کسب کنیم.

وی با اشاره به روند خوب این تیم تصریح کرد: همه می‌گویند که نفت تیم خوب و جوان و سطح بالایی دارد. اگر حمایت هواداران ادامه داشته باشد و روند خوب‌مان را به طور مداوم ادامه دهیم می‌توانیم موفق شویم. مدیرعامل، باشگاه و کادر فنی خوب کار می‌کنند و امیدوار هستیم روند بسیار بهتری را طی کنیم. خدا را شکر باشگاه همه تیم را حمایت و حاشیه را خیلی خوب کنترل می‌کند. ما یک کاپیتان خیلی خوب داریم که واقعا یک رهبر برای همه بازیکنان است و یک مربی سطح بالا را هم در اختیار داریم که تیم را به خوبی برای بازی‌ها آماده می‌کند. مجموعه باشگاه در خدمت تیم هستند و امیدوار هستیم بتوانیم با این همدلی به لیگ برتر صعود کنیم.

تیم نفت آبادان روز یکشنبه (دوم آذرماه) در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر از سد گل‌گهر سیرجان گذشت و به صورت موقت در جایگاه دوم جدول گروه ب قرار گرفت.

[divider]

حضور خوزستان در مسابقات قهرمانی گلبال کشور2014-11-25_16-02-26

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش های کم بینایان و نابینایان استان اظهار کرد: این مسابقات نهم تا چهاردهم آذرماه به میزبانی بابلسر برگزار می‌شود و تیم استان در آن شرکت می‌کند.

وی بیان‌کرد: این مسابقات پس از وقفه‌ای سه چهار ساله، برگزار می‌شود و در سال‌های گذشته فقط مسابقات باشگاهی کشور برگزار می‌شد ولی امسال قرار است هم مسابقات قهرمانی و هم باشگاهی کشور انجام شود.

دبیر هیات ورزش‌های کم‌‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: ما تیم اصلی‌مان را در این رقابت‌ها شرکت نمی‌دهیم، چرا که بازیکنان ما در مسابقات پاراآسیایی بودند و خسته هستند و با توجه به این موضوع تیم دوم‌مان را که متشکل از بازیکنان امیدمان است، به این رقابت ها اعزام می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف‌مان از شرکت در این مسابقات کسب نتیجه نیست، بلکه هدف ما کسب تجربه است و به همین منظور قصد داریم با تیم امیدمان در این مسابقات حضور پیدا کنیم و این فرصتی برای سایر نفرات استان است و در واقع می‌خواهیم جوانگرایی کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: در حاشیه همین مسابقات از دهم تا چهاردهم آذرماه در بابلسر کلاس بازآموزی داوری این رشته نیز برگزار می شود که سهمیه استان خوزستان چهار نفر است و این تعداد داور از استان ما در این کلاس شرکت می‌کنند.

[divider]

هیات همگانی خوزستان همایش پیاده‌روی و کارگاه پیلاتس برگزار می‌کند2014-11-25_16-03-36

حمید سالمی، رییس هیات ورزش همگانی استان اظهار کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه (هفتم آذرماه) از ابتدای پل سوم آغاز می‌شود و پایان آن، کتابخانه مرکزی در کیانپارس است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری کارگاه تعیین سطح پیلاتس ویژه بانوان، گفت: این کارگاه ویژه مربیان استان است که از پنجم تا هفتم آذرماه در اهواز برگزار می‌شود.

رییس هیات ورزش همگانی خوزستان عنوان کرد: برای شرکت در این کلاس از سوی مربیان استان استقبال خوبی صورت گرفته است و به همین منظور این کارگاه در دو کلاس ۳۰ نفره برگزار خواهد شد.

[divider]

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم‌ملی دوچرخه‌سواری2014-11-17_18-39-00

احسان خادمی و رضا رشنو از خوزستان به ترتیب در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان و جوانان شرکت دارند.

این اردو از بعدازظهر روز گذشته (سوم آذرماه) در کرمان آغاز شده است و تا ۱۸ آذرماه ادامه خواهد داشت.

تیم‌ملی دوچرخه‌سواری ایران خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۵ آسیا که در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

https://hoorkhabar.ir/472172کپی شد!
93
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.