اهدای بیش از ۳۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد خوزستان

مسؤل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از اهدای ۳۰ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد استان خبر داد.

حسین براتی از اهدای ۳۰ هزار و ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های مساجد استان خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.

 وی با بیان این که این تعداد کتاب به ۵۲ کانون فرهنگی هنری مساجد روستایی که دارای کتابخانه مساجد می‌باشند اهدا شد خاطر نشان کرد: همچنین در هفته کتاب و کتابخوانی هشت باب کتابخانه در سطح کانون‌های مساجد خوزستان افتتاح شد.

 براتی موضوعات این کتاب‌ها را دینی، مذهبی، عمومی، کمک درسی، علمی و… عنوان کرد و ادامه داد: در استان خوزستان ۳۷۰ کتابخانه در سطح مساجد فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۲۰ کتابخانه مخزن‌دار و ۱۵۰ کتابخانه نیز به صورت باز است.

 او به برگزاری جشنواره روستاهای دوستدار کتاب که ویژه کانون‌ها و کتابخانه‌های مساجد روستایی است اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش عدالت و توسعه فرهنگی کشور، حمایت از اقدامات انجام‌ شده در روستاها در عرصه کتاب و کتابخوانی است.

 وی با اشاره به فعالیت ۳۲۰ کانون فرهنگی هنری و ۵۷ کتابخانه روستایی باز و مخزن‌دار در استان تصریح کرد: در حوزه روستایی گام‌های خوبی برداشته شده و این جشنواره نیز در جهت تقویت فرهنگ روستاها بسیار قابل توجه و مؤثر است.

https://hoorkhabar.ir/472076کپی شد!
64
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.