آخرین اخبار ورزش خوزستان

اهواز، میزبان لیگ یک راگبی ۱۵ نفره کشور2014-11-24_19-05-29

رضا شهریاری، مسوول کمیته راگبی هیات انجمن‌های ورزشی استان اظهارکرد: این مسابقات به صورت متمرکز ششم و هفتم آذرماه در زمین شماره ۲ ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: تیم‌های کنگره ۶۰ تهران، باران گیلان، خوزستان و شهرداری رشت در این مسابقات شرکت می‌کنند. در مرحله ضربدری این مسابقات تیم خوزستان به مصاف باران گیلان می‌رود و شهرداری رشت با کنگره ۶۰ تهران بازی می‌کند و در نهایت دو تیم برتر، به فینال این رقابت‌ها راه پیدا خواهند کرد.

مسوول کمیته راگبی هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان گفت: شرایط تیم‌مان خوب است و مشکلی نداریم. بازیکنان‌مان هم آمادگی دارند و اگر مشکلی از نظر داوری پیش نیاید می توانیم به لیگ برتر کشور راه پیدا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای تمرین از نظر زمین مشکلی نداریم و با توجه به همکاری هیات فوتبال استان، تمرینات مان در زمین شماره ۲ ورزشگاه تختی اهواز انجام می‌شود و قرار است مسابقات هم در همین مکان انجام شود.

[divider]

پورکیانی:‌ با بازیکنان متخلف باید طبق قانون برخورد شود2014-11-24_19-11-37

علی پورکیانی اظهارکرد:‌ کارت پایان خدمت فرزاد جعفری و حسن معاوی از تیم ما باطل اعلام شده است و ما تابع قانون هستیم. به هر حال همه ما باید خدمت مقدس سربازی را طی کنیم.

وی با بیان این‌که قانون و خدمت سربازی برای ما از همه چیز مهم‌تر است، عنوان‌کرد: باید مراقب باشیم تا فرزندان‌مان خدمت مقدس سربازی را به صورت صحیح بگذرانند یا به صورت صحیح کارت معافیت دریافت کنند.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: به هر حال درمورد بازیکنانی که با تخلف کارت پایان خدمت گرفته‌اند، تصمیم نهایی ‌را مسوولان مربوطه می‌گیرند و طبق قوانین باید با آن‌ها برخورد شود و راه‌کار آن هم دست حوزه نظام وظیفه است.

وی خاطرنشان‌کرد: کسی که خلاف می‌کند، باید تقاص آن را هم پس دهد و طبق قوانین با آن برخورد شود. ما نگران بازیکنان خودمان که کارت پایان خدمت آن‌ها باطل اعلام شده است، هستیم و این بازیکنان برای تیم ما زحمت کشیدند ولی قانون از همه چیز برای ما مهمتر است.

پورکیانی در بخش دیگر این گفت‌وگو بیان‌کرد: ‌‌زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل از دهم آذر تا هفتم دی‌ماه است و اگر کادرفنی به بازیکنی نیاز داشت، بازیکن مورد نظر آن را جذب می‌کنیم. ویسی هم هنوز لیست مازاد یا جذب بازیکن به ما نداده است و ان‌شا‌الله امروز، فردا این کار را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال در چنین شرایطی باشگاه ها باید به جوانگرایی پناه آورند و تیم‌های اصلی‌شان را با بازیکنان تیم‌های پایه‌شان تکمیل کنند.

[divider]

معاون باشگاه: سازمان لیگ کمک‌ نکند، فولاد با مشکل مواجه می‌شود2014-11-24_19-12-22

اسماعیل عسکریان درباره ابطال کارت پایان خدمت شهاب کرمی، احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی و سروش سعیدی، اظهارکرد: ‌باتوجه به این‌که سازمان لیگ این موضوع را اعلام کرده است و البته هنوز به صورت کتبی، نامه‌ای در این زمینه به دست ما نرسیده است، چاره‌ای نداریم و باید دستورات سازمان لیگ را اجرا کنیم و از این بازیکنان استفاده نکنیم.

وی با بیان این‌که ما در ادامه باید به داشته‌های خودمان اکتفا کنیم، افزود:‌ شرایط فولاد بسیار بسیار سخت می‌شود و باید این واقعیت را قبول کنیم که اگر سازمان لیگ به ما کمک نکند، تیم ما در ادامه با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد.

معاون باشگاه فولاد خوزستان گفت: یکی از مشکلات ما این است که برای جایگزین کردن بازیکن، بازیکنی که در سطح این بازیکنان باشد و بتواند به ما کمک کند، نیست و نمی‌توانیم هر بازیکنی را جذب کنیم.

وی افزود: به هر حال بازیکنی که بتواند مفیدتر  و بالاتر از سطح بازیکنان‌مان باشد، وجود ندارد. اگر فوتبال ایران را بگردید، بازیکنی پیدا نمی‌کنید. برای جذب بازیکن خارجی هم که محدودیت داریم و جذب این بازیکنان هم مشکلات خاص خود را دارد.

عسکریان خاطرنشان‌کرد: ‌باوجود این شرایط، ما هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم. باشگاه فولاد از آن چنان پتانسیلی برخوردار است که بتواند بر تمام مشکلات فائق بیاید و با سربلندی به کار خود ادامه دهد. این شعار نیست و واقعیت است.

وی بیان‌کرد: ‌باتوجه به این موضوع ما می‌توانیم از آکادمی‌مان که یک منبع خیلی خوب برای ما است، کمک بگیریم، البته این بازیکنان باید باتجربه‌تر و آبدیده‌تر شوند تا بتوانند به ما کمک کنند که این موضوع هم زمان‌بر است.

معاون باشگاه فولادخوزستان گفت: چقدر خوب می‌شد که برای کمک به فوتبال و نظرات مثبتی که مردم نسبت به رشته فوتبال دارند، اجازه داده می‌شد که بازیکنانی که کارت پایان خدمت‌شان باطل اعلام شده است تا پایان لیگ در تیم‌های‌شان می‌ماندند و از لیگ آینده درمورد آن‌‌ها تصمیم‌گیری می‌شد که ما هم در قبل این کار، می توانستیم از بازیکنان‌مان بهره ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موافق برخورد جدی با بازیکنان خاطی هستید؟ عنوان‌کرد: ما کار خلاف را تایید نمی‌کنیم ولی باید خودمان را جای این بازیکنان بگذاریم و بعد در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم. به هر حال در این خصوص فقط بازیکن مقصر نیست.

عسکریان درباره این‌که آیا با وجود این شرایط سخت، فولاد به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کند؟ گفت:‌ ما به قهرمانی فکر می‌کنیم و همیشه امیدوار هستیم و در هر بازی به امید برد پا به میدان می‌گذاریم. ما تسلیم نخواهیم شد

[divider]

حضور ۱۲ کشور در لیگ جهانی کشتی/ارایه پیشنهاد برگزاری نمایشگاه در حاشیه مسابقات2014-11-24_19-14-19

حسین مرعشیان اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقات ۱۱ کمیته تشکیل شده است و تمام مسوولیت ها را به مسوولان شهری سپرده ایم و به جز این ۱۱ کمیته، طی صحبتی که با آقای مختاری، رییس هیات کشتی آبادان داشته ایم، قرار شد که با استفاده از نیروهای مان در آبادان یک کمیته نظارتی هم تشکیل شود که در زمینه برگزاری مسابقات با آن ۱۱ کمیته همکاری کند تا این پیکارها با آبرومندی برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته دو نماینده از فدراسیون برای بازدید از سالن برگزاری مسابقات و امکانات به آبادان آمدند که نظرشان درخصوص امکانات مثبت بود. ما یک سالن اصلی و دو سالن تمرینی برای این مسابقات در نظر گرفته ایم. سالن برگزاری مسابقات نیز وسط شهر آبادان است و وضعیت خوبی دارد.

رییس هیات کشتی خوزستان بیان کرد: آن چه برای ما خیلی حائز اهمیت است، این است که سالن برگزاری مسابقه کاملا پر شود تا فیلا متوجه علاقه مندی به کشتی در خوزستان شود. طی صحبتی که با ۲۰ هیات کشتی فعال استان داشته ایم از آن ها خواسته ایم که نوجوانان و جوانان در حال رونق و علاقه مند خود را به سالن کشتی بیاورند که به این صورت پیش بینی می کنیم که در سالن جای سوزن انداختن نباشد. ظرفیت سالن دو هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی عنوان کرد: طبق آنچه آقای خادم گفته است قرار است، ۱۲ کشور در این مسابقات شرکت کنند و البته چهار تیم نیز از کشورمان در این رقابت ها حضور پیدا خواهند کرد. تیم مرکز جراحی پاستور اندیمشک که کاملا بومی است به عنوان یکی از نمایندگان استان و یک تیم بومی – غیربومی هم به عنوان دیگر نماینده خوزستان در این مسابقات شرکت می کند. ملی پوشانی هم مانند عبدولی، اخلاقی و کریم فر در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

مرعشیان درباره پیشنهاد برگزاری نمایشگاهی در حاشیه این مسابقات، گفت: طی صحبتی که با مسوولان محلی داشتیم به آن ها گفتیم که این میزبانی یک فرصت است و با رییس میراث فرهنگی و گردشگری آبادان صحبت کردیم تا نمایشگاهی در حاشیه این رقابت‌ها دایر شود که علاوه بر نشان دادن فرهنگ مان باعث شود که با خریداری اجناس توسط کشتی‌گیران خارجی، ارز هم وارد کشور شود.

[divider]

قهرمانی نفت اهواز در پایان مرحله دوم لیگ نجات‌غریق خوزستان2014-11-24_19-18-05

حر حاجیان، رییس هیات نجات غریق استان اظهارکرد: این مسابقات یکم آذرماه با حضور هفت تیم در مسجدسلیمان برگزار شد.

وی بیان‌کرد: در ماده ۱۰۰ متر بامانع، امین کریمی و محمد پشم‌فروش هر دو از تیم شهدای کارگر اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و ساسان کریمی از مسجدسلیمان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رییس هیات نجات غریق خوزستان گفت: در ماده ۴ در ۳۳ متر بامانع تیمی، تیم شهدای کارگر اهواز متشکل از امیرمهرداد کریمی، امین کریمی، هادی یوسفی و محمد پشم‌فروش به قهرمانی رسید، تیم نفت اهواز متشکل از سامی عساکره، رضا سیفی، میلاد معین‌خیاط و علیرضا حسن‌پور دوم شد و تیم ماهشهر متشکل از بهزاد عزیززاده، علی جهانگیری، سجاد دشمن‌زیاری و علی شفیعی جایگاه سوم را به دست آورد.

وی افزود: در ماده ۱۰۰ متر حمل آدمک بافین غواصی، ساسان کریمی و کیامرث مرتضایی هر دو از مسجدسلیمان به ترتیب اول و دوم شدند و جایگاه سوم به بهزاد عزیززاده از ماهشهر رسید. در ماده ۶۶ متر حمل آدمک نیز میلاد معین‌خیاط از نفت اهواز قهرمان شد، بهزاد عزیززاده از ماهشهر در مکان دوم ایستاد و علیرضا حسن‌پور از نفت اهواز سوم شد.

حاجیان درباره تیم‌های برتر ماده ۴ در ۳۳ متر حمل آدمک، گفت: نفت اهواز متشکل از علیرضا حسن‌پور، رضا سیفی، مقداد رزاقی و میلاد معین‌خیاط در جایگاه اول قرار گرفت، تیم ماهشهر متشکل از بهزاد عزیززاده، علی جهانگیری، سجاد دشمن‌زیاری و رضا نظری دوم شد و تیم شوشتر متشکل از احسان حسین‌پور، میلاد شاه‌مرادیان، محسن ماهورزاده و شهرام قناد در مکان سوم قرار گرفت.

وی بیان‌کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم‌های نفت اهواز، شهدای کارگر اهواز و ماهشهر به ترتیب با ۵۶، ۵۵ و ۵۰ امتیاز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رییس هیات نجات غریق خوزستان عنوان کرد: این لیگ قرار است طی چهار مرحله برگزار شود که مرحله نخست آن نیز ماه گذشته به میزبانی آبادان برگزار شد و مرحله سوم آن ماه آینده به میزبانی ماهشهر برگزار خواهد شد. این لیگ برای اولین بار است که برگزار می‌شود.

[divider]

رقابت بانوان اسنوکرباز خوزستانی در مسابقات ۱۵ توپ استان 2014-11-23_17-55-32

محمدعلی چابک، رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان اظهارکرد: این مسابقات هفتم آذرماه در آبادان برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: ورزشکارانی از اهواز، اندیمشک و آبادان در این مسابقات با یکدیگر رقابت خواهند کرد و پیش‌بینی می‌کنم ۱۵ تا ۲۵ ورزشکار در این مسابقات شرکت کنند.

رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: سکوهای اول تا سوم کشور این رشته ازآن ورزشکاران خوزستانی است و ما با فرایندی که باید در زمینه قهرمانی طی شود، به این عناوین رسیده‌ایم.

وی ادامه‌داد: در بعد قهرمانی باید اصولی رعایت شود که اولین اصل، احترام به ورزشکاران است و بعدهای ارتباط، روان‌شناسی و این که فردی که مدیر است باید طراح باشد، از دیگر اصل‌های بعد قهرمانی است که رعایت این موارد، رسیدن به موفقیت را دو برابر می‌کند که ما هم این موارد را در زمینه کاری‌مان انجام داده‌ایم.

چابک خاطرنشان‌کرد: در بُعد قهرمانی، برگزاری مسابقات و حمایت کردن از ورزشکار نیز اهمیت دارد که ما این موارد را هم فراهم کرده‌ایم و در کل موفقیت ما در این رشته، حاصل توجه به این مسایل بوده است.

[divider]

مدافع آرژانتینی در تمرینات نفت مسجدسلیمان2014-11-24_19-21-19

بهروز مکوندی، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهارکرد: این بازیکن روز گذشته وارد مسجدسلیمان شد و قرار است از عصر امروز که اولین جلسه تمرینی ما پس از سه روز استراحت است، در تمرینات‌مان شرکت کند. او چند روزی در تمرینات ما حضور خواهد داشت و پس از بررسی عملکردش، اگر مورد پسندمان واقع شد، باشگاه در خصوص قرارداد با وی صحبت می‌کند.

وی بیان‌کرد: شرایط ما در این‌جا از نظر اسکان آن‌قدر فراهم نیست که بتوانیم چند بازیکن را برای بررسی در تمرینات‌مان، دعوت کنیم و به همین منظور مجبور هستیم نهایتا یکی دو بازیکن را با یکدیگر در تمرینات‌مان جهت بررسی، داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فیلم بازی چند بازیکن دیگر نیز به دست‌مان رسیده است ولی همان‌طور که گفتم باتوجه به این‌که شرایط‌مان در این‌جا خاص است و مانند تیم‌های اهوازی و تهرانی شرایط‌مان برای اسکان این بازیکنان فراهم نیست، بازیکنان را با تامل برای حضور در تمرینات‌مان دعوت می‌کنیم.

https://hoorkhabar.ir/470289کپی شد!
121
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.