استاندار خوزستان: به برکت حضور پرصلابت سربازان گمنام، مشکل امنیتی نداریم

استاندار خوزستان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اطلاعات استان خوزستان با قدردانی از تلاش‌ها و رشادت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: به خاطر حضور پرصلابت این عزیزان، توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران نسبت به استان خوزستان، که همیشه چشم طمع به این منطقه دارند، خنثی شده است.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، عبدالحسن مقتدایی در این مراسم که با حضور وزیر اطلاعات برگزارشد، امنیت و آرامش کنونی جامعه و همچنین عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون زعامت با صلابت رهبرمعظم انقلاب و فرمانده کل قوا و همچنین خون شهدا عنوان کرد و افزود: اگر امروز نیروهای نظامی و انتظامی ما و همه آن‌هایی که از مرزهای مملکت پاسداری می‌کنند‌، دارای اقتدارند، به پاس خون شهداست.

وی خوزستان را سرزمین پاک و مقدس شده به خون شهدا دانست و گفت: خوزستان سرزمینی است که برای همه ملت ایران محبوب و عزیز است و همه طمع‌کاران جهان چشم طمع به آن دارند اما به برکت حضور پرصلابت نیروهای مرزی و سربازان گمنام، هم‌اکنون دارای وضعیتی است که مشکل امنیتی نداریم.

مقتدایی از تلاش مدیرکل سابق اطلاعات خوزستان که بیش از ۵ سال در این استان خدمت کرد، قدردانی و اظهار کرد: این عزیزان از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

استاندار خوزستان همه مدیران را به خدمت بی‌منت به مردم خوزستان دعوت کرد و گفت: اگر ازظرفیت‌های این منطقه به‌خوبی استفاده می‌شد، عقب افتاده نبود.

دراین همایش با حضور وزیر اطلاعات مدیرکل جدید اطلاعات استان خوزستان معرفی و با اهدا لوح تقدیر از خدمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.

https://hoorkhabar.ir/467396کپی شد!
50
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.